Zeker ontsluitingsween. Persweeen heb ik bijna niet gevoeld omdat ik zo hard aan het werken was om de baby eruit te krijgen. Persweeen vond ik echt een verademing. Bij de eerste vond ik de persweeen wel erg pijnlijk maar toen mocht ik nog niet meepersen.
Ontsluitingsweeen....wat ene hel was dat. 30 uur aan een stuk en toen geen persweeen dus op eigen kracht met blik op ctg die wee aan moeten persen. Hoop deze keer toch iets beter en minder lang
Ontsluitingsweeën waren pijnlijker. Maar ik heb de persweeën als vervelender ervaren, omdat ik deze moest wegpuffen, en dat ging bijna niet!
Met stip op een ontsluitingweeen 12 uur lang waarvan 6 megarugweeen!!! Omg ik had me nog nooit zo slecht gevoeld. Die persweeen waren zon opluchting ongeveer 8 weeen en ze was er (kreeg zelfs te horen dan ik een natuurtalent was )
Bij de eerste de ontsluitingsweeën (20 uur geduurd). Persweeën vond ik echt een opluchting (20 minuten geduurd). Bij de tweede vond ik ondanks de rugweeën de persweeën erger. Terwijl ik maar 2 minuten geperst heb.. Maar ik ben bij de eerste flink uitgescheurd, dus ik vond het vooral heel erg eng om mee te gaan met de flow..
Ik had geen duidelijke persweeën denk ik. Ik heb tenminste nooit dat gevoel gehad wat hier altijd beschreven werd als 'moeten poepen'. Maar toch is met een half uurtje persen ons meisje geboren en had wel weeën dus wellicht heb ik t gewoon niet doorgehad. Ontsluitingsweeën.. tja die deden pijn. Ik ging in anderhalf uur van 3 naar 10 cm en had een weeënstorm met buik- en rugweeën maar vond het prima te doen eigenlijk.
Ontsluitingsweeën, zeer zeker. Het duurde in mijn geval veel langer en daardoor heel pijnlijk. Persweeën waren ook heel pijnlijk, maar ik was blij dat ik wat kon doen en ik wist dat het toch bijna voorbij was en daar haal je dan toch wel weer wat kracht uit.
Ontsluitingsweeën waren pijnlijker!! Heb rugweeën gehad doe bij 5 cm om de minuut kwamen. Auw!! Heb n ruggeprik gehad die uit stond tijdens t persen, dus die weeën voelde ik ook. Gelukkig heb je idd oerkracht en heb ik flink meegedaan. In 15 minuten was ze er!! ( ze moest er echt uit vanwege hartslag, dus heb ook zonder weeën geperst... Wat n verademing dat persen!
Bij de eerste de ontsluitingsweeen, had enkel rugweeën. Bij de tweede had ik weer rugweeën maar vond het goed te doen. Tot ik 9 cm had, ze mijn vliezen brak en ik een weeënstorm kreeg. Ik heb dus in 10 minuten met pers, been, rug, buikweeën mijn mannetje eruit gewerkt. Nah dat was hels, ik hoop dit nooit meer mee te maken want ik was compleet in paniek. Dus de ontsluitingsweeën waren stukken beter te doen.
ik vond het allebei niet echt pijnlijk, kon me goed ontspannen, alleen de overgang van ontlsluiting naar persweeen was lastig, kon mijn buik niet meer ontspannen, begon uit zichzelf te persen, ik had dit alleen zelf nog niet door omdat het infuus met wee opwekkers pas 40 minuten aan stond.
Dit is precies mijn idee. Ontsluitingsweeen waren een hel. Ik wilde perse zonder medicatie door, maar ben toch voor de ruggeprik gegaan. De persweeen vond ik niet erg, vanaf het moment dat ik mocht persen. Komt misschien ook wel omdat ik na een kwartier persen (heb bijna een uur moeten persen) mijn weeen niet meer voelde. De gyn moest het zeggen als er een wee aankwam.
Ik heb geen persweeën gehad, dus dat weet ik niet. Zelfs de wee opwekkers deden hun werk niet. De ontsluitings weeën vond ik echt vreselijk!
haha, nou inderdaad! Ik had t gevoel dat het hechten nooit op hield en nog langer duurde dan de bevalling. Ik heb "dat" kreng toen ook vriendelijk verzocht om op te schieten
Ontsluitingsweeen!!! Zeker de laatste 5 cm, aangezien die binnen 1,5uur gingen dus dat was, vond ik, best heftig. De persweeen vond ik vooral erg vermoeiend, duurde 55 minuten voor ze er was, echt een verademing vond ik het niet
Geen verdoving gehad, of werkte die niet..?? Ik voelde het hechten wel (ondanks verdoving) en was soms wel wat vervelend, maar niet te vergelijken met weeen!