Hoi meiden, Gewoon nieuwsgierigheid. Heb vandaag me eerste IUI gehad. Na het opwerken van het zaad waren er nog 27 miljoen over. Hoe was dit bij jullie?
Hmmz, wil je het echt weten... Ok dan, want ik denk dat jij je er vast goed bij gaat voelen. 27 miljoen, mijn god, wat een nette score meid!!! IUI 1: 1 miljoen na opwerking IUI 2: niet doorgegaan, niks beweeglijks over Zaadanalyse: 10.000 na opwerking. Je begrijpt wel dat IUI niet ons ding was, daarom nu maar overgestapt naar ICSI.
Jeetje meiden, ja ik lees dus zoveel verschillen in hoeveelheid. Daarom werd ik er wel nieuwsgierig naar hoe dat bij anderen is. Jullie zitten beide al in een heel ander schuitje zo te zien aan jullie handtekeningen!!
Bij de 1e IUI poging 9 miljoen Bij de 2e IUI poging 83 miljoen > zwanger Volgens mij meen ik ooit gehoord te hebben dat als je veel meer zaadcellen je hebt je meer kans hebt om zwanger te worden, of zie ik dat verkeerd? Meer met geluk, timing etc. Succes overigens alle (iui) meiden.
Hey, Ja ik ken iemand die is ook met 8 miljoen zwanger geraakt. Ik denk dat het echt de timing is wat de grootste rol speeld!! Maar ja wie zijn wij....
27 miljoen is een mooi aantal hoor! Hier: IUI 1 : 27 miljoen IUI 2 : 30 miljoen IUI 3 : 30 miljoen IUI 4 : 24 miljoen IUI 5 : 16 miljoen En dat terwijl wij niet aan 2 dagen geheel onthouding hebben gedaan ivm eisprong in weekend en IUI dan pas op maandag . SUCCES
Hoi meiden, ik heb vandaag mijn eerste iui gehad en na het opwerken van de zaad hielden wij er nog maar een half miljoen over..! Dat is toch veelste weinig? groetjes bloemetjes
Hey Bloemetjes, Is idd niet veel. Ik begreep dat de grens voor IUI bij 1 miljoen lag, maar hou me er niet aan vast hoor. Ben geen dokter, dus het kan wel heel anders zijn.....
Pff, ik weet ook niet meer precies meer. Ik geloof dat onze laagste score 1,5 miljoen was en de hoogste 9 miljoen ...
Wij ook 0,9 miljoen na de laatste keer. Zijn steeds verder gekelderd eigenlijk want 1e keer was 2,4 milj. Wij hebben tijdens de laatste keer IUI te horen gekregen dat ICSI voor ons beter is dus minder dan 1 milj. is echt te weinig voor IUI. Ik zou graag reakties lezen van meiden waarbij het zaad steeds beter werd??? En hebben jullie daar iets voor gedaan??? Ben nog steeds op zoek naar de gouden tip....
Hoi hoi, Zal wel even een minder momentje geweest zijn dat jullie nog een stapje verder moeten gaan? Vriendlief kan goed fruit of vitamine pillen slikken. Ze zijn toch vaak niet zo van het fruit, dus vitamine pillen kan helpen......
Hoi, Bij ons was het na opwerking: IUI 1: 4 miljoen IUI 2: 5 miljoen IUI 3: 12 miljoen IUI 4: 17 miljoen