Vraagje voor gastouders(die in eigen huis werken)

Discussion in 'De lounge' started by Mams136, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Hoi meiden.

Ik ben al 4,5 jaar werkzaam als gastouder, zelfde gezin maar bij de kinderen thuis.

Mijn man werkt in de buitendienst ma-vrij in de kost maar trekt het niet meer.
    Momenteel moeten we het qua vrije bestedingsruimte echt hebben van zijn overuren&buitenlandvergoedingen.
    Hij wil dus minder weg..dus minder inkomsten.
    Ik zit dus een beetje te puzzelen wat ik zou moeten doen om dit een beetje recht te trekken.
    Of ik zou heel ander werk moeten gaan doen en stoppen als gastouder(wat ik niet graag wil) of 1 kindje erbij nemen.
    Maaaaar dan zou ik vanuit mn eigen huis willen gaan werken en hoe dat dan in zn werk gaat qua vergoedingen, eissen e.d heb ik geen kaas van gegeten.

Ik snap dat mijn huis dan aan de normen van de GGD moet voldoen, dus dan wordt het tijd voor een RI en een actieplan.
    Maar hoeveel vergoeding krijg je/kun je vragen per kind per uur..
    Hoe gaat het met belastingen(hoorde iets dat stroom e.d aftrekbaar is)
    Wat vraag je voor mee-etende kinderen?

Ik wil echt niet stoppen met dit werk, ben komende zomer 5 jaar bij hetzelfde gezin, en over 2 jaar gaan ze beide al naar de middelbare dus ik wil het niet nu nog stoppen, wil gewoon de opvang blijven bieden die ik nu bied. Alleen dan vanuit eigen huis.

Ik hoop dat er hier gastouders zijn die mijn vragen kunnen beantwoorden..

alvast bedankt!

2. MarjanDS

MarjanDS Actief lid

Nov 28, 2011
    442
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier geen ervaring mee, maar kan het gastouderbureau je hier niet mee helpen?

3. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    ja dat vast wel maar zit momenteel tussen de kids dus kan niet zo lekker bellen ;)

4. mona23

mona23 Niet meer actief

onze zoon gaat naar een gastouder thuis toe, we betalen haar 5 euro en 1 euro aan het bureau

Share This Page