Hey Had de topic ook wel is gelezen we interessant, maar heb me er niet aan gewaagd... Je moet er wel de tijd voor nemen en aangezien in rond ovulatie enorme buikpijn heb is de sex eigenlijk al niet zo fijn. Heb zelf altijd dat ik tijdens de sex haast nooit klaarkom ... Ook met klussen de laatste maanden dus niet... Maar toeval of niet afgelopen maand op eens wel en na m'n vriend en had vorige week een positieve test.....heb toch het idee dat dit een beetje geholpen heeft😉 Groetjes
Er was idd een filmpje van maar dat is verwijderd zie ik. Het was heel goed te zien dat de bmm dan bij de laatste 'ronde' echt meerdere keren in het sperma dipt, en daarmee schijnbaar het makkelijker maakt om erin te komen. Omdat ik ook niet weet of na je orgasme je bmm weer open gaat, neem ik rond de vruchtbare dagen geen risico en ben ik als laatst aan de beurt
ik heb het filmpje wel gezien en ik snap de techniek ook wel maar dit maakt het wel allemaal heel erg onpersoonlijk zelfs als je vent mee helpt, heb ik het idee. Ik zou niet eens weten hoe ik het hem voor zou moeten stellen om dit te gebruiken
Ja dat ben ik met je eens... daarom vind ik het ook geen succes. Volgens mij lag die van mij al lang te pitten als ik pas bij 4 ben ofzo
Bij veel vrouwen sluit de baarmoedermond na het klaarkomen. Dus dan is het aan te raden om de man eerst te laten klaarkomen in jou en dan pas zelf klaar te komen. Om de weg van het zaadje naar je eitje extra te bevorderen kun je door middel van randjes fietsen klaarkomen. ZOals al uitgelegd is dat dus in etappe's en dus eigelijk elke keer net niet en dan een aantal keren achter elkaar. Dat is het idee hierachter
Mee eens. Denk dat ie me voor gek verklaart ik geloof best dat het kan helpen maar blijf t voorlopig maar op de traditionele manier, met zn tweetjes, proberen!
nee idd hihi Maar ik bedoelde meer of ik dan wel evenveel kans maak om zwanger te worden terwijl ik niet of nauwelijks klaar kom. Ik lees op internet dat het niet zoveel uitmaakt.
Haha mijn man zou ook wel een beetje raar kijken denk ik Ik denk wel dat die methode goed kan werken, maar het is wel een heel gedoe volgens mij.
Ohhh zo hahaha. Ja dan maak je ook nog wel kans hoor, alleen misschien net ietsje minder dan wanneer je wel na je man zou klaarkomen . Komt vast goed!
Ja bij onze dochter is het ook gewoon zo gelukt, en zelfs in ronde 3 of 4 al Nu zit ik in ronde 4 voor de 2e dus ben benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren.
Wat ik al zei, het kan het bevorderen. Is een goede oplossing als je al heel erg lang bezig bent. En ach lijkt me wel een uitdaging voor de man om goed aan te voelen wanneer hij moet stoppen en weer door kan gaan haha. Maar om eerlijk te zijn ook niks voor mij... laat mij maar direct klaarkomen
Heb het inmiddels aan mijn man voorgesteld en hij vond het allemaal wel prima Whatever it takes zei hij, dus nu al een aantal keertjes toegepast na de seks, jammer genoeg weet ik niet precies wanneer mijn ei is/was dus. Maar ik hou het echt niet vol tot de gemiddelde 8 keer hoor haha XD