Situatie: stel je dient door iemand opgehaald te worden met de auto, deze persoon wilt het geld van te voren hebben. Jij betaald dus netjes het geld voor benzine, zelfs iets meer aangezien de persoon wat meer wilt "voor de moeite". Als je eenmaal opgehaald dient te worden laat deze persoon je eerst een half uur wachten voordat deze de telefoon opneemt met "ik had geen zin om je op te halen" en vervolgens weigert de persoon het geld terug te geven voor benzine want "het is mijn auto" waardoor jij vervolgens 3 uur naar huis moet lopen want er is geen taxi beschikbaar. Niet dat het iets is om naar de politie te stappen uiteraard, maar is het niet wat onbeschoft?
Oh wauw!!! Ik zou woedend zijn. Wat een teringstreek zeg. Om geld te vragen voor benzine tot daaraan toe, maar niet eens terugbetalen. Is het familie van m'n ex???
Wie weet, ik ken die familie niet haha. Geld voor benzine vragen dat snap ik opzicht nog wel maar ik had liever opgehaald willen worden of ruim van te voren weten of ik wel of niet opgehaald kon worden zodat ik een taxi kon regelen
nou die had ik ff een bezoekje gebracht! dat geld zou me gestolen kunnen worden maar om dan zo onbeschoft te reageren en je 3 uur te laten lopen kan bij mij niet door de beugel
Je laat iemand toch niet 3 uur lang naar huis lopen "omdat je geen zin hebt" terwijl je hebt beloofd diegene op te halen en er nog voor liet betalen ook?! Wat een fatsoen... Onbegrijpelijk dat dat soort mensen bestaan. Ik zou zo pissed zijn dat ik langs het huis van diegene had gelopen met een stoeptegel.
Dan krijg je dadelijk een topic "kan dit als sabotage gezien worden" Nee maar ff zonder gelach, ik ben ook woest.