Wat is rijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 27 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Je bent rijk als je gelukkig bent met de dingen wat je hebt bereikt in je leven.. Huwelijk, eigen huisje, goede baan, kinderen..

Denk dat als je echt rijk bent in de zin van " miljoenen " te spenderen heb, dat je daar op een gegeven moment zelf ook niet meer gelukkig wordt (wat moet je kopen als je alles al hebt?) Geld maak niet gelukkig, gelukkig maken ze wel geld! Is mijn motto!

Dus nee, je bent niet rijk met geld! (uiteindelijk)

2. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Ik ben hartstikke rijk heb alles wat ik wil dak boven mijn hoofd. Een auto voor de deur maar mijn grootste rijkdom zijn mijn 3 dochters en mijn bonus zoon. Ik heb genoeg geld om rond te komen wat wil ik nog meer.

3. susy26

susy26 Niet meer actief

rijk zijn is als je alles kunt kopen zonder te denken: Ow kan het wel?

Maar net wat de meeste zeggen, wij zijn al rijk met ons gezinnetje, werk, dak boven je hoofd, en voornamelijkste: Gezondheid!

Hoor zo vaak die bekende sterren, zoveel roem, geluk, GELD! en dan nog worden ze depressief en plegen ze zelfmoord. (bv Robin Williams)

dan denk ik ook ja... wat is dan rijk en gelukkig zijn...

4. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    Zelfs toen mijn zoontje kantje boord op de IC lag voelde ik me nog rijk, rijk voor het feit dat hij er nog was en door alles steun van vrienden en Familie. Niet dat ik me niet heel vaak ook klote heb gevoeld, zag ik toch overal het positieve van in...

5. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Het gezinsleven en onze gezondheid. We hebben er jaren over gedaan om een gezin te worden, daar kon geen vakantie of nieuwe auto tegenop. Ik heb wat afgejankt op de mooiste plekken ter aarde en in dit grote huis toen onze felbegeerde kinderwens maar niet vervuld werd.

Daartegenover staat nu enorm geluk!

6. rondbuikje

27 mrt 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis heel lastig inderdaad 'rijk' in een hokje te plaatsen. Maar zoals voor velen hier is ook mijn leven vol rijkdom en niet omdat er veel geld op mijn rekening staat.

Deel Deze Pagina