Geen borsten meer over, waar koop ik een bikini ?

Discussie in 'De lounge' gestart door linda84, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Nou de titel zegt het al. Ik was al nooit rijk bedeeld en had een A cupje. Maar na mijn 2e zwangerschap heb ik een kleine aa cup. Eigenlijk niets meer dus. Mijn ribben zie je gewoon zitten en ik vind mezelf zo echt lelijk. Ok ik heb 2 prachtige kinderen maar ik word niet vrolijk als ik in de spiegel kijk. Nu heb ik nieuwe gel push up bh`s gekocht maar waar moet ik nou een bikini kopen ??

Heeft er iemand tips ?

2. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Er bestaan toch ook wel bikini's met een gevulde cup..? (Neem ik aan.)

3. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
  4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Sapph is echt voor elke maat mooi!
    Ik draag er zelf de bhs van, I LOVE SAPPH!
    Ik heb een 80 D maar de moeder van mijn vriendin heeft een kleine A-cup, en daar zitten de bhs ook super bij.
    Denk dat de bikini dan ook wel mooi zal zijn.
    Anders even googlen dan heb je al wat voorbeelden.....

5. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nou geheel niet erg hoor vrouwen met weinig borsten kunnen ook heel mooi zijn je moet net de goede bikini vinden.

ik heb een vol figuur met flinke borsten en billen maar ja heb ook een buikje en een zandloper figuur vind daar maar eens iets voor alles zakt van mijn kont af of mijn tietjes vliegen die bikini top uit op de glijbaan :D:D:D:D:D:D ( ja al meerder keren gehad vinden de mannen leuk als je boven komt maar ik schaam mij rot :) )

van dacht je van die drie hoekjes of geheel topje mmm 80s style zal je dan vast goed staan. je hebt een boekje in de boeken winkel die gaat over wat staat bij welk figuur, misschien kan je dat een beetje raad plegen.

wie zoekt die vind passen maar dus

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ik heb een goede tip voor je... een hele website vol met bikinies en ook gelbikinies en allerlei soorten om je borsten wat meer te laten lijken! weet niet of ik de link mag plaatsen....

Triangelbikini, BUFFALO - Welovebikinis

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Dank je meiden. En Mora ik ga gelijk kijken. Het probleem is dat ik dus echt zo goed als niets heb om erin te doen en als je dan op strand voorover staat staan die cups altijd open.
    Bikini`s met vulling had ik altijd al maar de 36 is nu nog te groot kwa cup.

Bolly snap dat je je dan schaamt. Maar ondanks ik erg mager ben bij mijn bovenlijf. Heb ik een flinke hangkont en benen. Door het afvallen gekregen. Ik moet dus nodig gaan sporten. (nu nog even energie opdoen)

8. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    bikini's van het merk Protest zitten vaak goed bij mij (ook kleine cup!!)

Deel Deze Pagina