Hoi allemaal, even een vraag namens mijn vriendin. Ze zijn ook hard aan het klussen voor een baby, maar na een klein jaartje schiet het nog niet op. Nou wordt wel gezegd dat je als 35+er best wat eerder naar de huisarts mag stappen en dat overweegt ze dus ook. Ze heeft een regelmatige cyclus en weet zeker dat ze ook een eisprong heeft. Ze klussen met beleid, ze heeft geen overgewicht, rookt niet ... Wat zou de huisarts voor haar kunnen betekenen?
Ik denk dat als eerste de zwemmers van d'r man zullen wordne onderzocht. Dat zou ik als ik hem was ook meteen doen. (mijn man heeft het al met 5 maanden proberen gedaan omdat hij een medische indicatie had, gelukkig was alles tip top)
Hoi, Ik las net ergens dat iemand die ouder is dan 35 zich al na een half jaar proberen bij de huisarts mag melden. En ik denk zelf dat de huisarts haar doorverwijst naar de gyn. of bloed laat prikken om te kijken hoe de hormoonwaardes zijn. Groetjes
Hai, Inderdaad. Ik ben 39 en gyno heeft gezegd. Als je niet binnen zes maanden zwanger ben, dan kan je terug komen voor onderzoeken. Normaal is dit een jaar, maar qua leeftijd doen ze dat eerder. Ik weet niet wat voor onderzoeken. Succes ermee! Tineke