Vanaf wanneer voelde jullie getrappel tegen jullie ribben? Vanaf het indalen, eerder of helemaal niet? Las net namelijk over gekneusde ribben Ik voel bijna alle bewegingen onder in m'n buik of net boven m'n navel maar (nog) niets tegen m'n ribben. Ben 30 weken zwanger
Nooit getrappel tegen mijn ribben gevoeld, hij lag tot en met week 34 in stuit en toen kreeg ik wel flinke trappen in mijn blaas. Toen is hij gedraaid en heeft tot week 41 met zijn beentjes opgekruld gezeten, soms lag hij ook dubbel zodat hij met zijn tenen in zijn mond zat.
Wees blij dat je niets tegen je ribben aan voelt. Ik ben nu 37 weken en zwaar gekneusd, ademhalen hoesten opstaan zitten omdraaien alles doet pijn!
Ik wist helemaal niet dat je ribben daarvan kunnen kneuzen tot dat ik t net las. Ja ben zeker blij dat ik dat niet heb. Sterkte onje
ik heb hem gelukkig maar een weekje tegen m'n ribben aan gehad, daarvoor lag hij nog in stuit en na die week was meneer toch echt te groot.. nu alleen maar zijn bilpartij die m'n ribben kneust. voeten worden languit gestrekt in m'n linker zij. in die ene week ook paar keer naar de wc mogen rennen met een mond vol braaksel door trappen tegen m'n maag. nou dan toch liever die prikbillen tegen m'n ribben hoor!
Denk dat mijn kleintje nu een week of 2 à 3 regelmatig m'n ribben te pakken heeft. Is al wel ingedaald, maar toch nog regelmatig, als ik zit, een kontje tegen m'n ribben Gelukkig nog niet zo erg dat m'n ribben gekneusd zijn, maar fijn is anders.
Morgen 27wk en voel nu af en toe al wat tegen m'n ribben trappen. Nog niet echt pijnlijk, maar ook niet plezierig. Ben wel vrij klein en baarmoeder zit hoog, dus scheelt misschien ook wel.
Mijn dochter heeft in 40 weken niet één keer tegen mijn ribben getrapt. Kan niet zeggen dat ik dat spijtig vond.
Hier ook nooit tegen de ribben getrapt,wel tegen nieren ook niet fijn,hoop dat ik er deze keer ook geen last van krijg.
Ben nu 25 weken en kleine trapt nu al tegen mijn ribben. Het is steeds aan de rechterkant een voelt beetje benauwend. ...
Ik heb af en toe wel pijn aan de rechterkant van m'n ribben, geen idee of dat komt omdat ze tegen m'n ribben aan trapt. Ze zit nu met haar hoofdje vast tussen m'n bekken. Ik voel alleen een vervelende druk op m'n blaas. Dus ik als ik wegga, moet er wel een wc in de buurt zijn
Verrassend, ben ook aan 't afwachten of ik 't moet voelen... Ze doet niks richting de ribben, ze duwt nu altijd aan de rechterkant, een stuk van de ribben verwijderd. Heb net gelezen dat de kleine bij iemand tegen de maag/blaas aan trapt, dat doet ze bij mij wel. Ik kan de hele avond last hebben van mijn maag, en niks helpt.. Puur omdat ze op dat moment daar tegenaan bokst. En de blaas ja, dat merk je wel, als je bijvoorbeeld net moet plassen.. Bom bom, komt ie dan hoor mama, ren maar gauw naar 't toilet... Ach nog minder als 6 weken...
Mijn zoon heeft altijd hoofdje beneden en helemaal dubbel met de beentjes naar beneden. Enige wat ik als oncomfortabel heb ervaren is als hij om zn as draaide en dan met zn billen in mn ribbenkast rechts heel benauwd gevoel af het klem zat. Ik heb een hele lange buik mss scheelt dat ook. Bijv heeft hij ook nooit helemaal de bovenkant van mijn ribbenboog gehaald door mijn lange lijf. Ondanks zijn 3810 gr bij geboorte hopelijk gaat het met deze beeb weer zo. Voorlopig wel want het gekke is dat deze jongen exact op dezelfde manier ligt in mijn bm.
Bij mijn * met 13 weken zat mijn baardmoeder al heel hoog dus denk dat die al snel tegen mijn ribben aan was gegaan. Bij Sylvano er pas last van met 34 weken.
Ik draag erg hoog, zowel bij de eerste als nu, maar ik kan niet zeggen dat ik ooit een trap tegen mijn ribben aan heb gekregen.
Dank jullie wel voor de reacties. Ik ben blij om te lezen dat het ook kan zijn de je het helemaal niet tegen je ribben voelt. Lijkt me namelijk heel onplezierig
Hier nooit gehad. Maar ik ben met 36 weken bevallen. Wie weet was het nog gekomen. Maar onze meid lag met 32 weken al ingedaald, dus misschien was ze ook nooit aan mijn ribben toe gekomen.