Ha meiden, Bij onze vorige zwangerschap hadden we al geen jongens naam omdat we er echt niet uitkwamen, we liggen niet echt op één lijn kwa jongensnamen. Toen het een meisje bleek te zijn hebben we niet meer nagedacht over jongensnamen. Maar bij deze zwangerschap begon het natuurlijk weer en nu zijn we er vandaag achter gekomen dat we dit keer een zoon verwachten!! Hier ons lijstje! Ik hoop zo dat jullie nog een gave naam voor ons weten! Tygo (vind ik leuk maar man niet) Thijs (twijfel bij beide) Noud (twijfel bij beide) Daan (vinden we beide leuk maar zo heet ons neefje al) Finn (vind ik leuk maar man minder, nog wel een kanshebber) Jesper (vind ik leuk maar man vind het niks) Abel (vind mijn man leuk maar ik vreselijk) Ruben (vind ik helemaal super maar man niet) Mats (vind mijn man leuk maar ik niet) Twan (staat er nog wel op maar word het niet, denk ik) Mees (vind ik erg leuk maar ook dit vind mijn man niks) Beau (vind mijn man super leuk, ik vind hem wel okee) Boaz (vind ik ook heel leuk maar mijn man vind dit ook niet leuk) Onze dochter heet A.mber, wie helpt ons met het vinden van 'de' naam voor onze zoon! Bedankt!
Van jullie lijstje vind ik Thijs en Ruben erg leuk. Andere namen: Bas Thomas Tobias Timon Mark Niels Jasper Daniël Lucas David Ezra Nathan Noah Roman Stefan Simon
Ik vind zelf Stijn een hele mooie naam.. Die stond bij mij bovenaan maar omdat het rijmt op mijn vriend zijn achternaam, zullen we er niet voor kiezen. Leon vind ik ook erg mooi, maar moet je smaak zijn. Lars vind ik ook erg leuk Heel veel succes!
Zien jullie neefje Daan veel?! Anders zou ik daar voor gaan als het de enige naam is die jullie beide leuk vinden. Of alle namen die hier genoemd worden overnemen, apart van elkaar een plusje of een minnetje geven (leuk of niet leuk) endan samen kijken naar de namen die jullie allebei een plusje hebben gegeven!
Wij gaan hier voor Ruben als we een jongen krijgen. Hele mooie naam.... Misschien vindt je man Robin wel leuk? Lijkt er toch op. Wat vinden jullie van de naam Remi?
O we vinden het zo ontzettend lastig! Vind het idee van de plusjes wel een heel goed idee! Neefje Daan woont in dezelfde straat en heeft dezelfde achternaam.... lastig he! We hebben het er wel met zijn broer over gehad die vind het geen probleem maar ik vind het niet echt kunnen. Van de namen die voorbij zijn gekomen vind ik, Bas, Niels en Jesse (maar dat kan ook weer niet) leuke namen. Lars vind ik wel leuk maar daar ken ik er echt teveel van dus valt af. Ik weet alleen dat mijn man Bas en Niels niet leuk vind dus ook dat gaat het niet worden. Mijn man en ik hebben er bijna woorden over... we zitten echt helemaal niet op 1 lijn. Vind het zo ontzettend moelijk!!! pffff
Jorrick vind ik wel leuk, Jannick vind ik niet zo leuk. Schrijf je Jorrick niet met 1 'r' dus jorick (nee dat staat ook een beetje raar, he)
Ik vindt mees heel erg leuk, zo heet een kindje bij ons in de vriendengroep en dat is zo'n super grappig kereltje. Ik denk als ik dadelijk weer zwanger ben en we krijgen een jongen, ik vindt het toch moeilijker als meisjes namen. Ik vindt als jongens naam leuk Senn Robin Sam Rens Vince Jens Milan Stijn En Sem vindt ik opzich ook wel leuk.
rivo rivano mika sven mick kick sepp jesse kai/kay ryan moos heb er ook nog een paar misschien staan er dubbellen tussen. succes met het vinden van een mooie naam liefs
Bedankt weer voor de reacties! Helaas zit de naam er voor ons nog steeds niet tussen. Mijn man blijft vast houden aan Beau, hij vind dit de leukste naam. (vond hij bij de eerst ook al geweldig) . Deze naam staat voor mij niet op nummer 1 maar kan er wel aan wennen. Wat vinden jullie van deze naam? en past het wel bij de naam van onze dochter? Ben zelf niet zo gek op unisex namen...
Zelf vind ik Boaz of Bodhi dan leuker maar dat vind manlief echt helemaal niks. Wonderbaby, hoe heet jou zoontje dan?
Vind het wel een leuke naam maar niet voor ons. Dat heb ik met heel veel namen die ik nu ook in die topic lees. Er zijn maar weinig namen die ik echt niet leuk vind maar wel veel namen die gewoon niet bij ons passen, snap je!? haha