HCG en positief testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rena, 26 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ik zat net te lezen over het hcg en positief testen. Op 9maanden.com las ik dat je de eerste paar dagen dat je overtijd bent nog een (te) grote kans hebt dat je negatief test. Dat na een week overtijd je hcg gehalte dusdanig hoog is je grote kans hebt (mits zwanger natuurlijk ;) ) op een positieve test. Daar staat ook zo'n mooi schema-tje en daar staat ook inderdaad de eerste week overtijd is het hcg nog beduidend lager als die week daarna.
    Hopen dat de kruidvat test bij mij dus dat kleine beetje hcg op heeft weten te sporen en de cb het nog niet genoeg vond ;) . Maar zou dit ook kunnen?

2. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    HCG verdubbeld ieder 48 uur... sommige testen kunnen hcg al opsporen vanaf 20 ..de CB bv vanaf 50

3. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ja en pas ongeveer 14 dagen na de bevruchting is je hcg echt goed aanwezig, toch. Dus ik heb nog een sprankje hoop. Want als ik zo ook de kwaaltjes in de vroege zwangerschap doorlees denk ja ja ja dat heb ik ook. Druk gebeuren in m'n buik (bandenpijn?), lage bloedruk (duizelig), hoofdpijn, oogklachten, vermoeiheid en witverlies en nog steeds niet ongesteld....

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik doe met je mee met hopen.................
    Ik heb ook cb testen gedaan dus hoop ook dat ik voor die testen niet genoeg Hcg had......

O spannend meid, ik duim echt voor je (en voor mezelf natuurlijk ;) )

5. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    succes meiden! ik had 1 dag na mijn NOD een positieve CB (digitaal) in handen, het kan dus wel. Maar ja, ieder lichaam is weer anders, dus hoop voor jullie dat er nog te weinig HCG bij jullie is, wat de testen kunnen waarnemen.

Over paar dagen nog een keer proberen! Sterkte!

6. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Gister heb ik met een kruidvat test positief getest. Vanmorgen om 6 uur negatief met cb. Heeft het zin om nu (smiddags) weer met een kruidvat test te testen...?

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zou morgen ochtend nog een keer testen

8. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Je heb helemaal gelijk. Ik heb net wel al een test gehaald, en bewaar hem tot morgenochtend.

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    knap dat je dat kan. Ben erg benieuwd, spannend. Zitten er geen twee in de verpakking?

10. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ik moet er ook heel veel moeite voor doen hoor ;) . Maar ik geloof nu zoiezo niet in een positieve test, zo smiddags, en pas 2 dagen overtijd. En met dat hele vage streepje gisterochtend. Als er al hcg in m'n urine zou zitten is het volgens mij zo weinig dat dit nu niet 'opgemerkt' kan worden door de test.
    Maar oh wat heb ik nu al 2 dagen lang rare gevoelens in mn buik en ben zooo moe :oops: :( . En m'n vriend kwam net thuis; ik zag dat streepje gister ook echt hoor! En je voelt je nooit zo. Je ziet ook echt witjes dus je voelt het echt hoor meis. Nu alleen die positieve test nog om het te bevestigen.
    Zo lief van hem....

11. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    en nee het zijn er geen twee, maar 1 test ;)

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

succes meiden!!!

ben zelf ook al 2 dagen overtijd.. maarre ik durf niet te testen...
    bang voor de teleurstelling.. enne dit is mijn eerste maand dat ik van de pil af heb, dus misschien duurt het deze keer langer voordat ik ongesteld word. (altijd voor de rest op tijd geweest)

ook al een weekend ongi kramp, duizelig. maarre voel me ook niet zwanger (????)

jullie in ieder geval succes en ik hoop op een pos test!

KuZzz

13. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    We hopen met je mee meid...

xXx Joy

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Laat je het ons morgen ochtend weten.. Zal hard duimen voor je.. spannend. Ik ga morgen ochtend ook maar eens testen.. Heb steken in mijn lies.
    Zijn dat ook ongi voorteken???

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

geen idee.. heb al (ongi) steken in mn lies sinds vrijdag... had mn vent ook gezegd.. hmm word ongesteld.. maarre tot nu toe niets!

ik durf eg nie te testen. ik denk dat ik het tot woensdag ga uitzingen met testen!

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    knap van je dat geduld.

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

kan het niet echt geduld noemen, zit echt al op hete kolen! haha!

mijn vriend nog erger! ben gewoon beetje bang dat de ongesteldheid nog komt.. het liefst ren ik nu naar de winkel voor een test. :S

KuZz

18. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Succes dames! :D:D:D

19. debje

debje Lid

22 jun 2006
    40
    0
    0
    rotterdam
    ik ben 3dg overtijd en vanmiddag getest en negatief ik voel ook van alles morgen ochtend dus nog maar een keer testen en 11.30 naar gynec anders toch maar ff bloedtest doen heb test van apotheek gebruikt hoorde op school bij mijn dochter dat een moeder 3xnegatief had met apotheek test daarna predictor getest en wel zwanger bleek dat ze al 2mnd was nu twijfel ik nog meer of die test van apotheek wel goed is dan?

Deel Deze Pagina