Wat is veel speelgoed?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door enerisab, 24 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Geen idee wat veel is, ik vind dat wij best genoeg hebben:
    - puzzels
    - Spellen
    - Loco
    - Grote bak duplo
    - Klein beetje lego
    - houten treinbaan
    - auto's
    - poppen
    - keukentje+inhoud
    - Dochter heeft een groot huis van playmobil die achter de schuine kant staat omdat ze er niet zoveel mee deed.

2. Stamper1988

2 nov 2016
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    wat er meerdere zeggen. het is pas veel als je het zelf te veel vindt. En je niet meer weet wat je moet vragen.

Als je bij mij komt zullen mensen ook denken wat veel speelgoed. Maar dat komt vooral omdat een aantal dingen toch best groot zijn. denk aan de parkeertoren van toetoet of een mooie zilver loopwagen.

Maar hij speelt met alles en het liefst door onze hele appartement heen

3. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Hier ook veel speelgoed.. we hebben een hele (anders loze) hoek ingericht tot speelhoek inclusief zo'n grote ikea vakken kast met boeken en manden met speelgoed.. werkbank voor zoontje en dan nog een keukentje.
    Moet wel zeggen dat wij heel veel spullen van mijn zus hebben gekregen (waar haar kinderen dan te groot voor werden) anders hadden we een stuk minder gehad.
    Kinderen hebben ook de kamers ook allebei nog een kast met speelgoed. Eigenlijk zijn ze veel te verwend :p

4. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind het meevallen. Hier is hele woonkamer ingenomen door speelgoed + hebben we een groot speelkamer
    3 dozen vol met auto's
    3 volle bakken duplo + bak met treinbaan van duplo
    Hele kist met toet toet
    Bak met thomas de trein
    Ikea keukentje, krijtbord magneetbord. + ikea kast van 16 vakken vol met allerlei verschillden dingen zoals plastic dieren, houten trein
    Hele grimm's collectie.
    Ontelbaar knutselspullen (vind ik ook heel leuk om te doen)

Heb die opmerking maar een keer gehad van een vriendin zonder kinderen, en ik vind dat het te vol wordt. En meeste gekocht door familie en vrienden.

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Veel is maar net wat jij als veel ziet..
    Onze zoon van 5 heeft een 4 vaks kast vol met van die bakken, een bureau laatje vol rommeltje en een laden kastje (zo'n plastic) vol met knutsel spul. En dan boven nog zn playmobile,lego,keuken,werkbank,treinbaan,clicks etc. Hij heeft in mijn ogen wel veel maar wel gekregen over langere periode en met bijv zijn keuken en werkbank speelt hij al 3 jaar intensief..

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Als je een hele kamer vol hebt staan met speelgoed vind ik het veel (bijvoorbeeld een aparte speelkamer die helemaal staat ofzo).
    Hier hebben wij 2 grote ikea dozen(65 liter dacht ik) met speelgoed staan, ikea keukentje, een kinderwagen met poppen en blokken.
    In de slaapkamer van mijn zoon staan nog 2 grote dozen, 1 met duplo en 1 met playmobil en heeft nog een kist vol staan.
    Ik vind juist dat ze niet genoeg hebben en ben bang dat ik ze tekort doe, maar als ik zie met wat ze spelen (met bijna niks) weet ik dat ze genoeg hebben aan het spul wat ze hebben.

Ik vind niet dat jij extreem veel speelgoed hebt.

Deel Deze Pagina