Leuke app's voor baby's/dreumesen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LadyT, 15 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Het onderwerp zegt het al...wat vinden jullie (of liever gezegd: jullie kindjes :D ) leuke app's?

Veel kost geld, dus hoor liever eerst ervaringen! In de AppStore zie ik door de bomen het bos niet meer... :)

Ik zal zelf beginnen:
    - Zappelin, leuke filmpjes, welke lange laadtijd per filmpje.
    - EliasFARM, betaalde app. Erg mooi. Landschap met boerderijdieren die geluid maken als je er op tikt.
    - kinderliedjes #1, betaalde spp. Wordt hier erg gewaardeerd! 10 kinderleidsters, met interactieve tekening erbij.
    - talking Tom, die kat die je nazegt, zoonlief vindt gaat helemaal stralen haha
    - Swoop, dieren met geluid.. Niet veel aan..kleintje vindt het niets..

- en van heel andere orde: babyfoon 3G

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Mijn dochter doet nog niet aan apps en spelletjes enzo maar als ik nog even rustig met haar wil wakker worden op het grote bed zoek ik plaatjes op google van pinguins en dan kijken we gewoon plaatjes. Vindt ze reuze-interessant en roept steeds: jaaaaaaaaaa pimbim!!

3. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Babypiano vond mijn ventje hier erg leuk, lekker in het wilde weg rammen op het beeldscherm, en dan heel verbaasd kijken dat er geluid af kwam! ;)

4. meryem

meryem Lid

16 mei 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nighty night, oftewel slaap lekker van fox & sheep is super...mag je kindje op een boerderij alle dieren naar bed brengen, wordt een slaapverhaaltje (in het Nederlands) bij vertelt. Mijn zoontje vindt hem super en wil hem de hele dag door spelen!
    Animal sounds van TapDev Studio is leuk, net als dier geluiden baby free no ads van app dev team
    (allemaal gratis)

5. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Peek 'n play van Fisher Price is hier een absolute hit. Ik doe dan de dieren na in het scherm waarop zij mij weer na doet. En 2e favoriet is 'baby finger' lekker rammen op het scherm.

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.966
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    SoundTouchLite

Kind drukt op een tekeningetje van bijv. een dier of vervoermiddel. Vervolgens verschijnt er een echte foto, het geluid van dier / ding is te horen en een stem zegt hoe het heet. Leuk en leerzaam.

7. Bobo

Bobo Lid

12 mei 2011
    38
    0
    6
    Ik heb pas de apps van dr Panda op mijn telefoon gezet. Is handiger op de ipad omdat het dan wat groter is, maar vind de apps wel heel leuk en leerzaam!
    Mijn zoontje moet dan bijvoorbeeld uit 4 olifantjes de grootste kiezen, of uit 10 bijen de slapende bijen.

8. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Babyrattle uit de google play store vindt mijn baby helemaal geweldig. Enige nadeel is dat hij nu weet dat mama's telefoon eigenlijk stiekem een rammelaar is en hij hem voortdurend te pakken probeert te krijgen, haha.

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Geweldig die Talking Tom app haha, al snapt mijn dochter er nu nog niet veel van haha

Deel Deze Pagina