Waar nog meer de blokker kinderwagen halen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Trotsemama1986, Apr 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Hallo,

Wie weet waar nog meer de kinderwagen van de blokker te koop is?
    En voor welke prijs?

Liefs

2. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Weet niet waar je vandaan komt, maar ik zag hem afgelopen dinsdag in het centrum van Tilburg nog staan bij de Blokker. Daar hadden ze er best nog wel wat staan. De prijs weet ik zo niet meer uit me hoofd. Weet alleen nog dat ik hem heel goedkoop vond.

3. Trotsemama1986

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Echt??
    Ga ik daar vandaag gelijk kijken!
    Al ben ik kieskeurig en wil ik dus alleen de grijze..

4. Trotsemama1986

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    *heb net blokker aan de telefoon gehad, en ze verkopen alleen de zwarte...*
    Balen!

5. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    uhm... wil neit vervelend zijn maar das dus een beetje geen stevige wagen. Heb je die echt nodig als hoofdgebruik? Want ik heb al vele mensen gehoord die uiteindelijk alsnog een andere wagen hebben aangeschaft....

6. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
  7. Trotsemama1986

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    De blokker in tilburg centrum heeft ook een andere in donkerbruin met lichtbruin..
    Daar ga ik vandaag even naar kijken.
    Die kost 169 euro.

En ik zoek een kinderwagen die gewoon de eerste tijd even mee kan, we gaan later een andere kopen.

8. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,029
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    De leenbakker verkoopt precies dezelfde wagen als die van de blokker.
    Alleen de kleuren zijn iets anders.

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

wat een #$%#@!#@ kinderwagen!
    Sorry, niet wat je wilt horen....

Als je maar iets te snel de hoek/bocht om gaat kiept hij om!
    Bij babydump zijn adapters te krijgen voor de wagen, maar dan nog staat ie niet super stabiel.
    Als hij ingeklapt is, is hij nog groot en log.
    Met 4 mnd was Joey al uit de bak gegroeid (bak is kort en smal)
    Het zitvlak van de wandelwagen inzet is erg klein
    De wandelwagen inzet gaat snel stuk
    De wandelwagen inzet is al een paar keer onderweg losgeraakt onderweg, resultaat was dat Joey half uit de wagen hing...

NOOIT meer een Cruiser/Bebiesfirst wagen meer voor mij!

10. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ik heb er ook niet zo'n hele goeie verhalen over gehoord.
    Ik zeg altijd maar, goedkoop is duurkoop.

11. Trotsemama1986

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    De bruine waar ik het over had is een 4 wieler! jippii!
    Een stuk stabieler!
    Denk dat we daarvoor gaan.

Ik heb trouwens hier in de omgeving (familie enzo) enkel nog positieve dingen gehoord.
    En ja, van elke goedkope wagen is wel wat te zeggen..

Maar dat het een 4 wieler is in ieder geval al een heeeeeel stuk positiever.

12. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

Jul 9, 2008
    822
    19
    18
    Maar tja soms heb je geen geld om een duurdere aan te schaffen..Me schoonzus had 1 en die was zeer tevreden en me vriendin dus niet.. Zo zie je maar weer...Gelukkig heb ik zelf een kinderwagen cadeau gekregen, dus hoef ik geen zorgen te maken...

13. Trotsemama1986

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Tja, we zouden wel een duurdere kunnen kopen, maar dan moeten we zo op de centen letten enzo.
    En hij reed best makkelijk in de winkel, ook maakte hij totaal geen indruk dat hij zo kon omvallen (de driewieler wel moet ik zeggen).
    En ja, een kinderwagen is een kinderwagen he..
    Al die luxe is puur voor de 'mama' zeg maar..
    En als ik 230 euro kan besparen op een kinderwagen, kan ik daar heel veel speeldingen enzo voor kopen waar de kleine ECHT plezier van heeft.

14. Trotsemama1986

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Als je ziet hoeveel er van deze wagens rond lopen, dan ben ik dus echt niet de enige die deze keuze wilt maken haha.

15. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    ik had die bij de Leenbakker wel zien staan.
    Kinderwagen Joost en Kinderwagen 'weet de naam niet meer' :)
    Die Joost was 200 euro... die ander was 125 euro.

Driewieler, zag er leuk uit.. maar toen ik ermee door de winkel liep was hij nou niet bepaald stabiel te noemen. Ik had het gevoel dat bij een duw naar links of rechts hij om zou kieperen!

Maar bij Blokker ben ik al een tijd niet geweest.... Hebben ze die kinderwagens bij alle Blokker filialen??
    Dan ga ik even kijken...

Ik heb liever ook een duur merk, maar helaas hier ook niet zo een ruim budget.
    Ik heb 300 euro over voor een kinderwagen. Ik ga morgen wel langs babyzaken waar onwijs uitverkoop is op de kinderwagens, dus wie weet....?

Gisteren ben ik een kinderwagen wezen kijken (2de hands).
    Een Quinny Speedi SX... Op de foto hartstikke nieuw en gaaf...
    Maar in werkelijkheid.... Jeetje! Wat een afgeragd ding was dat!
    Ik weet niet wat die mensen ermee hebben gedaan, maar dat was echt niet normaal meer.
    Dus ik weet niet of ik nog een 2de hands wil kopen..... Liever niet!

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Ik zag er net bij de blokker in utrecht nog veel staan. Bij de uitgang van hoog catharijne naar het vredenburg.

17. Trotsemama1986

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    De kinderwagen die ik gekocht heb, jaja ik heb hem (alleen staat bij mijn moeder 1,5 uur rijden verderop), die is veel stabieler.. Maar dat is ook wel te verwachten voor een 4 wieler he.
    Ik moet zeggen dat je voor 300 euro niet ver komt qua 4 wielers.. En goedkope 3 wielers zijn toch zowiezo al minder stabiel.

Hij is bij elke blokker te koop want hij komt volgende week in de aanbieding (hij scant nu al voor de aanbiedingsprijs). Wel is het zo dat hij niet bij elke blokker uitgestald staat. Hier bij de blokker om de hoek staat hij alleen in dozen, echter de blokker in het centrum hier hadden ze hem gewoon uitgestald staan.

De wagen die wij eerst zouden halen was 400 euro, wel een 4 wieler ook. Ok een mooiere kleur (vinden wij, hij is rood) maar verder niks extra's.
    De wandelwageninzet kan ook alleen maar naar voren kijken. En ook die wagen was echt vrij klein.
    Zelfs nog kleiner dan de cruiser van de blokker.

En ja, als we met deze wagen 230 euro kunnen besparen!!! Vind ik best veel geld in onze situatie. En wij houden absoluut niet van 2e hands (als we de mensen niet kennen). Dus ik vond dit een prima optie, voor heel weinig geld.
    Moet zeggen, de 3 wieler is echt erg onstabiel, kiept zo om..
    Maar de 4 wieler die ik dus gekocht heb blijft gewoon staan, ook als ik snel een bocht om wil ofzo.
    En wat ik heel belangrijk vond is dat het matrasje in de wagen goed is. En dat is hij.

Je krijgt er een regenscherm bij voor de wandelwagen inzet en ook de 4 wieler heeft 2 zwenkwielen voor, dus hij maakt kleine bochten.

Ik zou zeggen, probeer hem uit. Hij staat zowiezo bij de grotere blokkers al uitgestald.
    Voor die prijs is het zeker het overwegen waard!

18. Trotsemama1986

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Assi: misschien is een showmodel ook nog wel wat.
    Alleen hier zit vaak geen garantie op.

Bij Van Asten Superstore staat bijvoorbeeld de quinny buzz in het rood voor 300 euro.

Maar zoals ik eerder al zei, een kijkje nemen bij de blokker kan geen kwaad.. Niet voor zoveel prijsverschil.

19. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Hey meid, hihi, wat top dat je hem toch hebt kunnen halen!

Ik dacht juist dat 4-wielers niet zo populair waren als de 3-wielers? Ook minder wendbaar?
    Of is dat niet zo?

Mag ik vragen voor hoeveel je hem hebt gekocht bij de Blokker?
    In welke kleuren hadden ze hem staan?

Ik kan hier uitwijken naar de Blokker in Alkmaar en Heerhugowaard.
    volgens mij verkopen ze die kinderwagens niet in elk filiaal?

20. Trotsemama1986

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    4 wielers zijn wat stabieler maar minder populair. Maar een 4 wieler met zwenkwielen voor is net zo wendbaar als een 3 wieler. Zijn de voorste wielen vast dan moet je echt de voorbanden optillen als je een scherpe bocht maakt, echt onhandig dus.
    Maar met zwenkwielen zijn ze erg wendbaar.

Alle blokker filialen verkopen ze, ze komen in de landelijke folder van volgende week.
    Ik weet alleen niet of ze overal uitgestald staan zodat je ze kan proberen. Hier in de 'buurt'blokker staat hij niet uitgestald. In de grote wel.

De 3 wieler verkopen ze alleen in de grotere filialen.

De 4 wieler (van de aanbieding) is er alleen in het donkerbruin met lichtbruin.
    Ik ben zelf erg te spreken over de kleur.. Gewoon een nette kleur zeg maar.

Ook de duwstang kan je verstellen, wat ook wel fijn is. En er zit een ruime boodschappenmandje onder.

Share This Page