wat nu...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door asmama, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames een tijdje geleden heb ik een topic geopend over de vraag wat jullie in het geval zouden doen met mijn zoontje.. ----> http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/388530-baby-1-jaar-mijn-verhaal.html

gister zijn wij dus in nijmegen geweest en hadden we een andere urologe en die raadde het weer af :( lekker zo dan 2 urologen met 2 meningen.. hij heeft gister ook gekeken en hij zegt ik zit niks afwijkends zijn urinebuis ziet er ookniet abnormaal nauw uit dus ik zou het in dit geval niet doen omdat de kans maar HEEL klein is dat het inderdaad ook helpt.. dus nu ligt de keuze bij ons we waren eigenlijk gister al daar om de laatste dingen te regelen (had ook al een afspraak staan bij de anesthasie) maar doordat hij ons weer zo aan het twijfelen heeft gebracht hebben we die maar weer afgezegd..

maar wat nu? ik weet dat we deze beslissing zelf moeten maken maar zouden jullie in jullie schoenen laten besnijden ook al in het een kleine kans dat het effect heeft?

bedankt voor het lezen in ieder geval..:(:(

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik zou blijven zoeken naar de oorzaak.
    deze uroloog zegt dat de voorhuid niet de oorzaak is dus dan ga je verder zoeken met de uroloog wat wel de oorzaak is.

en de belangrijkste zegt jou moedergevoel????

3. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja dat willen wij dus ook.. de uroloog zegt dat er op alle scans en hele reutemeteut niks te zien is..dus hij zegt dat we in principe 2 opties hebben nu.. doorgaan met ab nog paar jaar en dan hopen dat hij er zelf overheen groeit en niet weer resident voor ab word,, of laten besnijden en hopen dat het dan niet meer terug komt maarja.. als hij zegt dat het niet te nauw is.. dan gaat dat ook niet helpen denk ik.. of miss tog wel? ik weet het niet meer mijn gevoel zegt me dat dit tog niet zomaar kan? een kleine jongen kan tog niet zomaar 4x zware nierbekkenonsteking krijgen binnen 1 jaar? :( of ben ik nou gek als ik vraag of er vaker kinderen(babys) zijn geweest hetzelfde geval als mijn zoontje en er gewoon geen oorzaak is gevonden word er heel vaag geantwoord en het komt er op neer dat het zowizo al uniek is dat het bij jongens voorkomt en als het dan voorkomt er bijna altijd wel een onderliggende oorzaak is,. die is bij mijn zoon dus niet te vinden.. maar het gevoel van me zegt gewoon wat nu dan? moeten we dan maar weer wachten :(:(:(

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb niet heel je andere topic gelezen maar is er een onderzoek gedaan naar nier reflux?

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik zou een second opinion vragen want zomaar een nierbekkenontsteking lijkt me zeer sterk.

nogmaals laten testen op nier reflux en beide nieren want dat kan ook verschillen.

ik zou echt verder laten onderzoeken desnoods door een andere arts!

6. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sandraske ja er is wel een mictiecystogram gedaan onder narcose (tegelijkertijd met de kijkoperatie in zijn urinebuis) waarop volgens de arts geen terugvloed naar de nieren is geconstateerd..

@ miss geul dat gevoel speelt bij ons dus ook sterk mee... de uroloog zegt dat sommige kinderen vanzelf over urinewegproblemen heen groeien naarmate ze ouder worden, maar onze kleine man word op het moment alleen niet ziek vanwege de preventieve antbiotica anders is het zo weer raak dit kan tog niet gewoon zijn? miss toch een second opion zie daar best tegenop alles weer opnieuw.. maar voor mn mannetje alles!

7. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Tja lastig hoor. Je moet vooral doen wat jij denkt dat het beste is.

Ik zou denken dat achter de voorhuid inderdaad veel bacteriën kunnen broeien en snap eigenlijk niet waarom dat geen oorzaak zou kunnen zijn. Een tweede reden waarom ik het er toch op zou gokken is dat ik liever zou hebben dat zijn voorhuid weg is, dan dat hij resistent wordt voor een aantal anti-biotica.

Succes met je keuze.

Deel Deze Pagina