Na lang zoeken zijn we er bijna uit..... We willen naar Landal Coldenhove, rabbit Hill of het land van Bartje. Maar kiezen uit deze 3 vinden we erg lastig. Onze dochter zal dan 2 zijn en we hebben dan een baby van 3 maanden. We zoeken dus met name iets wat leuk is voor onze dochter. Wie is er op meerdere van deze parken geweest en kan ons advies geven?
Ben op Rabbit Hill en Land van Bartje geweest, niet op Coldenhove. Voor kinderen onder +/- 3 jaar zou ik zelf eerder kiezen voor het Land van Bartje. Indoor speelparadijs in Rabbit hill is erg leuk, maar vooral voor wat oudere kindjes. Bij Land van Bartje een grote indoor zandbak met glijbaan en mogelijkheden om te fietsen enzo op 3-wielertjes. Is allemaal wat kleinschaliger en dus overzichtelijker. Plus prima koffiedrinken daar voor de ouders én een box, dus de baby ligt ook veilig. Zwembaden zijn beiden niet spectaculair, maar dat hoeft natuurlijk ook niet voor die kleintjes. Rabbit hill heeft wel een leuke glijbaan, maar misschien iets te spannend voor een 2-jarige. Huisjes in Land van Bartje zijn veel mooier, tenzij je voor een caravan kiest. Maar die boerderij woningen zijn echt prachtig. Bij Rabbit hill zijn de konijntjes, maar Land van Bartje heeft paardjes. Nu onze zoon wat ouder is (3,5 jaar) zou ik eerder voor rabbit hill kiezen, maar voor mezelf en kleinere kinderen is mijn keuze Drenthe!