Hou dames, Ik ben deze maand voor het eerst met ovu testen begonnen. Nu kreeg ik ineens deze streep. Niet positief weet ik. Maar zou ik nu ook savonds moeten gaan testen voor de zekerheid of heeft dat geej nut? Omdat ie nu zo opeens opgelopen is. Alvast bedankt xxx
Als je veel testen hebt dan kan het wel, of als je je er fijner bij voelt? Mijn ovu testen verschillen heel sterk per keer.. Soms een zo duidelijke lijn dat ik denk 'de volgende is knal!' En dan is de volgende ontzettend vaag
Sajoli, dus op de 14e was hij positief toch?? Als ik t zo bekijk?? Ik probeer wegwijs te worden in alle truukjes en hulpjes
Ja op dag 14 was hij positief! Op dag 16 sochtends was mijn temperatuur gestegen, dus mijn ei was op dag 15
Dus moet ik vanavond al gaan klussen? Ik wil niet te laat zijn maar heb er echt geen verstand van. 😇
Is idd nog niet positief maar wel in de buurt dus als ik in jou situatie zat had ik het wel gedaan beter dat er wat klaar ligt dan dat je hem mist toch veel plezier
Om de dag, is beter voor zijn productie. Maar wel in ogenschouw nemen dat je er tegen aan moet als hij positief is
Oke nou dan begin ik vandaag maar vast en dan om de dag tot ie geweest is en dan gewoon elke dag 1x tesen is genoeg dan toch of 2x doen?
Ja dat ben ik vanaf vandaag ook gaan doen want je Ziet nu toch duidelijk verschil tussen vanmiddag 12 uur en de test van 20.30 Dus verwacht dat het niet lang meer duurt
Dat is normaal,een ovulatietest loopt niet altijd op naar een knaller,maar kan ook vaker op en af lopen en dan pas een knaller,of een knaller uit het niets.Het kan allemaal,gewoon rustig doortesten.
Kan best wel zijn dat je vanacht een knaller hebt gehad en dat vandaag of morgen gewoon je eisprong hebt ik heb ook hele korte lh piek zo een knaller en kan 2 a 3 uur later alweer witte test hebben maar zou voor zekerheid toch nog door testen iedereen verschilt natuurlijk Maar zou het toch ook zeker nog wel ff gezellig maken