Hoi meiden ik lees al een tijdje mee en snapte tot vandaag nooit dat meiden een tuur testje hadden, want bij mij waren ze altijd duidelijk wit! Tot vandaag en gisteren.. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden en had gisteren een feestje dus gisteren ochtend getest en die was negatief. Wel heel vaag een schaduw lijntje maar dacht dat ik die verbeelde.. op het feestje smaakte het bier totaal niet dus na 2 slokken aan mijn man gegeven. Vandaag nog steeds geen menstruatie dus net een nieuwe test gedaan en wat zie ik? Heeeeel vaag een 2e streep?! Ik zal proberen een foto bij te voegen, maar denk dat jullie er niets op zullen zien Haha. Ga maandag nog maar eens testen als de menstruatieer nog niet is.
Hoi, sorry op deze foto's zie ik niets. Kan je de test.op een witte ook ondergrond leggen kan zijn dat het dan wat duidelijker wordt. Hoop voor je dat je het goed ziet en dat de testen mogen oplopen...
Kan geen nieuwe foto's maken.. Heb de test open gemaakt om beter te kunnen kijken, voor mijn gevoel iets duidelijker vaag streepje.. waarschijnlijk wishful thinking 😀
Nee ik ook niet op de laatste foto.. in het echie wel, maar wat ik al zei heeeeeeeeul vaag! Zal maar gewoon netjes afwachten, heb niet echt een andere keus ook 😂
Ik lijk wel iets te zien! Wat spannend! Ik zou de 2 voor 5 euro van de kruidvat halen. Deze zijn een stuk gevoeliger. Als je zwanger bent moet dat op die wel al wat duidelijker te zien zijn.
Ik zie wat je bedoelt. Een heel licht streepje. Lastige is dat iedere test vast wel eens een indrooglijn etc kan geven of weet ik veel wat. Zou idd morgen nog eens testen als je niet ongesteld bent. Spannend!!
Bedankt voor de reacties lieve meiden! Ik heb zulke streepjes nog nooit eerder gehad, waren altijd duidelijk wit en vooral als ik ze in het licht hield.. daarom dus nu zo in twijfel.. vrees alleen dat menstruatie er aan gaat komen, krampjes in onderbuik en geen pijnlijke borsten meer.. ik zal jullie op de hoogte houden, want niets zo vervelend als een topic waarvan je de afloop niet meer terug leest succes overige meiden met twijfel testjes! Liefs