Ook ons eerste kindje had veel last van spugen, en toen zijn we over gegaan naar de Nutriton en daarna naar de Nutrilon AR. Nu hebben we weer een klein mannetje die heel veel terug geeft met de gewone Nutrilon en zijn daarom nu een klein weekje over op de Nutriton. Dat is even zoeken maar hij doet het nu goed op 3,5 schepjes bij 180 ml. Alleen zit ik weer te twijfelen over de speen,..... We hebben die nieuwe avent flessen en met speen 1 of 2 is het geen doen, het is veel te dik. Heb nu de drie standen speen (standje 1) maar nu gaat de voeding er wel heel snel in (heeft hij overigens gaan probleem mee zo lijkt het) Nu de vraag, zal ik nog speen drie en vier kopen om te proberen? Wat is jullie ervaring? En eigenlijk wil ik toch maar gewoon over naar de Nutrilon AR. Dit is toch wel een stuk makkelijker. Maar welk speentje moet ik hier dan bij gebruiken van de nieuwe avent flessen? Heb zelf dus wel ervaring maar weet niet meer zo goed welke speen we toen nou gebruikte bij welke voeding.
Ja heb er wel aan gedacht maar omdat hij vanaf dag een Nutrilon heeft wil ik niet te snel over stappen,..... Gisteren de nutrilon AR gehaald en speen 4, maar dat is het nog niet helemaal. Ga nu nog een kleiner speentje proberen. Het blijft uitproberen