de titel zegt het al hoe zouden jullie de naam julian uitspreken op zijn nederlands zoals je schrijf of djulian op zijn engels.
Persoonlijk zou ik het uitspreken als Julian. Nederlandse versie dus ! Overigens als ik het als engelse uitspraak zou zeggen word de A bij mij een soort van E/U. En niet alleen de uitspraak van de J als DJ. Volg je me nog?
Ikke op zn Engels.... maar dat komt omdat ik meer Engelse namen in mn omgeving heb... waarvan het op zn Nederlands vreselijk is.... Mn zusje heet Jane (djeen) maar sommige zeggen dus jaaanuhh..... Vaak gaat de DJ klank inderdaad over in alleen een J....
1e gedachte was zjuliën. Maar das omdat mijn neef zo heet. Maar eerder gewoon Julian op z'n hollands dan op z'n engels.
het word dan geschreven als Julian en ik dachte eerst dat het als djulian mooier zou klinken denk toch dat het dan op zijn hollands word
op z'n nederlands vind ik het wel een leuke naam, op z'n engels helemaal niet meer (ook doordat je dan eigenlijk de u en de a ook wat anders uit zou moeten spreken; de u meer naar oe neigend en de a naar e/u). Nederlands dus!