He allemaal, Vandaag hebben we te horen gekregen dat we nog een dochtertje mogen krijgen dus nu gaan we maar eens na denken over een tweede meisjes naam. Bij onze eerste dochter waren we er zo uit "Sophie Louise" maar nu.... we hebben geen enkel idee.. Zelf vinden we Emma erg mooi maar we vinden zelf dat er al teveel Sophie & Emma gezinnen zijn.. Wie wil ons op ideeen brengen? We houden erg van Franse of Nederlandse namen 2 of 3 lettergrepen. Alvast bedankt!
Emma is mooi hoor! andere suggesties: Sophie en Marie Sophie en Amber Sophie en Polle Sophie en Nathalie Sophie en Fauve (foof) Sophie en Nolée Sophie en Lenna Wat vind je er van?
Sophie en Aimée Sophie en Esmee Bij beide zou eventueel bv. Charlotte als 2e naam kunnen. Maar Emma is ook erg leuk. Alleen iets populairder.
Heel grappig Aimée Charlotte is een naam die boven aan onze lijst staat! Alleen zijn we bij Aimée heel erg bang dat iedereen het verkeerd schrijft en uitspreekt
Sophie en Elize. Julia/juliet Ik vond Sophie ook een hele mooie naam, maar past niet bij onze achternaam.
Grappig jullie noemen allemaal wel namen die bij ons op de lijst staan Rosalie is er ook zo een maar hebben we beide weer net niet het Wauw moment
Valerie vind ik ook leuk, maar 2 namen die eindigen op "ie".... wie weet vind je het wat, omdat je Rosalie ook een optie vindt.
Sophie en Rosan Sophie en Jolijn Sophie en Linde Sophie en Jasmijn Sophie en Laura Sophie en Feline Sophie en Robine Sophie en Sterre
jah ik ken zelfs 2 gezinnen met sophie en emma,maar staat wel leuk bij elkaar!1 van die gezinnen heeft ook nog een meid en zij heet lisa! verder nog wat ideetjes: nina nora isa sanne eva suze aimee ook een leuke naam hoor vind ik!