Alweer iemand die de predictor een k**ding vind!! Ik zou inderdaad die van cb meenemen gister, maar had nog precies 10 euro in mijn portomonnee, dus dacht dan moet ik weer pinnen. En dacht dat predictor heeeel betrouwbaar was. En die test kon je ook nog 4 dagen voor nod gebruiken, dus had zoiets als deze niet positief is... Maar dus negatief, en kv vanochtend dus weer positief. Ben nog niet 100% zeker, maar heb weer hoop nu! Mieke wat goed van je dat je die cb nog niet gebruikt hebt! Ik had allang op de wc gezeten...hahaha
Morgen maar een digitale kopen dus??? Hi hi, ben erg benieuwd hoor maar mij is altijd gezegd......een streep is een streep....hoe vaag ook!
Ja dat is waar! Maar vage streepjes heb ik zelf geen ervaringen mee. Bij mijn 2 jongetjes had ik gelijk dikke strepen, dus nooit geen twijfel mogelijk! Moet zeggen dat ik toen veel later testte ( was toen aan de prikpil geweest) En ben er nu gewoon veel meer mee bezig, weet niet wat dat is! Je gaat dus morgenochtend geen cb test doen? Ik weet niet of ik een cb koop morgen, heb nog 1 van kv. Denk dat ik zaterdag weer test( als ik morgen me in kan houden), en als het streepje dan duidelijker is mogen we volgens mij toch echt blij zijn! Succes met wachten!
Nee, stel dat ie inderdaad positief is, denk dat ik da veel te blij ben, het niet voor me kan houden en m'n aandacht niet meer bij m'n werk heb. Ga echt heeeel erg m'n best doen om pas op z'n vroegst morgen avond te testen, of als ik heel knap ben zaterdag ochtend...zucht! Offiecieel mag ik volgens de calculator pas op 14 februari testen....valentijnsdag! Dat moet toch ook een voorteken zijn. Jammer genoeg heb ik geen geduld en moet ik ook maandag de hele dag werken dus testen op valantijnsdag gaat hem helaas niet worden.....anders was ie natuurlijk sowieso positief geweest Weet jij ook wanneer je evt uitgerekend zou zijn als die positieve testen van jou natuurlijk ook echt positief zijn....wat volgens mij wel zo is?
Aaaaaaaaarg, komt manlief nu net thuis. Vraag ik voor de grap "heb je toevallig ook langs het kruidvat gefietst....gooit ie een doosje testen voor m'n neus! Ren nu maar es niet meteen naar de wc!!!!!!!! Ik hou me in, ik hou me in, ik hou me in, ik hou me in.....toch!
Als ik uitga van mijn cyclus voor de pil, ben ik nu 4 week en 2 dagen. Dus 18 oktober uitgerekend! Er is nog iemand die zondag pas kon testen ( female geloof ik )en heeft ook al een streepje! Heb je veel gedronken vanavond? Testen maar, anders morgenochtend!!! Als het niks is blijft die van kv spookachtig wit hoor, had ik vorige maand ook!!
heb gisteravond niet meer getest....ik dacht...als ie positief is kan ik voorlopig niet slapen en om 6 uur gaat de wekken weer voor een lange dag werken. Misschien dat ik vanavond een testje doe en anders morgen ochtend. @Rianne, mocht het inderdaad raak zijn dan ben ik als het goed is 24 oktober uitgerekend, zitten we vlak bij elkaar, gezellig!
Hey Mieke, Heel verstandig van je! En heel knap!! Nou werkse meid en niet teveel over nadenken dan vliegt de dag voorbij! Inderdaad heel gezellig mochten we allbei bijna even ver zijn... Heerlijk om hier gewoon te kunnen kletsen!! Mijn vriend word er een beetje stapelgek van namelijk, niet dat hij niet blij is maar hij heeft zoiets we zien wel... Ik ga vandaag NIET testen! Morgenochtend weer...
Ik testte met de uiterst gevoelige van zwanger en kids 5 dagen voor nod positief en het streepje was duidelijker dan die van kruidvat 2v5 (zelfde urine).
oeh spannend voor jullie!!! Ik dacht een goede koop te hebben met die ulytra gevoelige vroege test van Sensitest. 9dpo testte hij negatief, volgende dag kruidvat en digitale CB gehaald: positief! Had van die Sensitest wel een eerder resultaat verwacht Mja blijft belachelijk vroeg om te testen natuurlijk, mja die onzekerheid he. Veel succes met testen en geduld hebben
Ik had gister de trekpleister2v5 gedaan, kwam een heel licht streepje. Iemand ervaring met die testen? Ik ga morgen testen met de kruidvat2v5. Spannend!
Was vandaag eerder vrij en heb dus net getest! Denk dat ik toch de verkeerde testen in huis heb....er verscheen nl maar 1 streepje, de rest inderdaad spookachtig wit Grrrrr, snap er niets van voel zo duidelijk gedoe in m'n buik en ben al een tijdje vaag misselijk. Ben bang dat het ook deze ronde dus niet gelukt is. Ik bereid me dus maar voor op het ergste. Zondag nog maar eens een test proberen......als er nog geen duiveltjes in zicht zijn tenminste. Als het dan toch niet zo mag zijn....kom dan maar snel op met die monsters....nieuwe rondes nieuwe kansen moeten we maar denken......zucht! Zijn en heel misschien ook nog zwangeren die op 4 dagen voor nod negatief getest hebben met de kv 2 voor 5 en een paar dagen later toch nog positief??? (Tja, laatste strohalmpje hè, je weet maar nooit )
Ik testte pas op 2 dagen voor NOD licht positief. 4 dagen ervoor is echt nog heel vroeg hoor! Hoop t voor je, maar t kan natuurlijk ook gewoon negatief zijn...
Ik testte al vroeg (9 dpo) positief met testen van testjezelf.nu. Sensitest vond ik waardeloos, net als matcare ultra. KV2V5 zijn idd ook heel goed!
Hey Mieke, vet balen zeg.... misschien idd toch iets te vroeg... Hou hoop en moed, kan nog wel zo zijn hoor! Ik testte met die van kv 1 dag voor nod ( volgens mijn normale cyclus dan) en die gaf eerst ook wit, daarna heeeeeeeeel licht streepje! Dus toch nog een paar daagjes geduld hebben helaas!!! Voelt klote he! Nu nog steeds niks te zien op de test?? Jaaa weet dat het dan niet meer geldig is, maar toch...