Wat is volgens jullie nou de meest gevoelige test???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mieke74, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    @ Jolinde, volgens mij zijn die van trekpleister en kv hetzelfde...
    succes!

2. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Hoe is het met je Mieke?? Nog niet weer getest?
    Vanavond op stap toch? Gezellige avond!!! En ik hoop dat je het even vergeet...
    Maandag mag je echt testen! En dan is het valentijnsdag, dus dat zou een heeeeel mooi cadeutje zijn.
    Vorige keer had je toch ook pas een paar dagen na nod een vaag streepje?

3. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaa!!!!!
    Vanmorgen om 8 uur een kv test gedaan. Helemaal wit. Maaaaaaaaar. half uurtje geleden nog even gekeken en zag ook een hééél vaag roze streepje. Heb 10x gekeken maar zag hem echt, manlief ook.
    Meteen een digitale cb gedaan maar die zegt (nog) niet zwanger.
    Zit nu op 1 dag voor nod dus....Rianne.....jouw verhaal geeft hoop.
    Gefeliciteerd meid!!!

Vanmorgen dacht ik al even dat ik gewoon echt gek was geworden. Voel zoveel dingen die zo herkenbaar zijn voor een zwangerschap, kan me niet voor stellen dat het niet zo is. Gelukkig dus toch een hééééél vaag streepje. Ben dus hopelijk niet gek!!! Nu de cb testen nog even overtuigen.

Hé ik zie trouwens op mijn banner dat ik al op dag 29 van m'n cyclus is....dat betekend dus mijn nod....waarom zegt ie dan dat ik morgen pas kan testen? Nou ja, in ieder geval.....nog geen ongesteldheidsverschijnselen te bekennen...dat is dus ook hoopvol, hi hi! Spannend hoor! :)

4. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Hier dan maar even een foto. Op de foto is ie minder duidelijk dan in het echt.

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik zie m Mieke!
    Gefeliciteerd!

6. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    @ DreamZ3: Ja hè, hij is er echt hè? Nu maar hopen dat ie mooi duidelijk gaat worden dinsdag!

7. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja hoor, ik zie hem!
    Je zou het morgen ook nog eens kunnen proberen met een kruidvat?
    Ik denk dat je zwanger bent hoor!

8. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Ha ha, dit is een kruidvat.

9. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja dat weet ik, maar morgen nog eentje doen, dan zal hij wel donkerder zijn!

10. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Yeahhhhhhhhh Mieke!!! Ik zie ook iets!!! Bij mij was het hetzelfde hoor!! Er is dus hoop!!! Gelukkig! Je kan beter dinsdag pas weer testen, dan heb je waarschijnlijk echt een duidelijker streepje. Bij mij was het de dag erna namelijk nog steeds zo licht...
    Ik duim voor je!!

11. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Gelukkig moet ik morgen weer de hele dag werken...geen tijd om er veel aan te denken...hoop ik. Nog maar een voorraadje testen kopen en dinsdag weer 1 (en misschien morgen avond ook nog maar 1....op valentijnsdag....dat moet toch goed komen).
    Ik had en heb er nog steeds vertrouwen dat het deze keer goed komt. (Nu natuurlijk hopen dat het echt zo is, hi hi.)

12. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

KV 2 v 5 euro!

13. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    DA eigen merk....7 dagen voor NOD positief getest :D

14. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Hey Mieke laat je even weten of je een mooi valentijdscadeautje hebt gekregen? En dan een dikke vette roze streep aub!

15. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Hi hi hi, nou heb niet meer getest vandaag maar ik weet heel zeker dat het goed zit, voel me kotsmisselijk (aaaaarg, nu al, dat beloofd wat!) Heb de hele dag lopen kokhalzen en tot 3x toe bijna overgegeven, verder ook nog geen rode duivels of voortekenen te bekennen, we gaan de goede kant op dus. Morgenochtend doe ik weer een test en ga er vanuit dat de streep donkerder is dan de vorige keer. Ik zal hem morgen natuurlijk ook even op de foto zetten en showen.
    En daarna gaan we het onze familie ook maar meteen vertellen, die zitten al een tijdje te hopen dat er nog een kleintje bij mag komen.
    Ooooooooooow, wat ben ik blij, zit al aardig op een roze (iet wat misselijk) wolkje, grijns grijns!

16. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Wat fantastisch meid! En wat knap dat je nog niet getest hebt! Is ook beter want dan moet er morgen echt wel een duidelijkere streep verschijnen! Ik ben benieuwd.... Laat je het weten morgenochtend?

17. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Nou, bij deze de test van vanmorgen! Zie en oordeel zelf......dan pas ik mijn banner vast aan, hi hi! :D
    Donderdag nog maar een keer testen voor de leuk!

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! :)

19. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Hi hi, dank Rozemarijke! Tja, het is nog steeds een heel licht streepje maar duidelijker dan de vorige en aangezien ik al aardig misselijk begin te worden gaan we...wat zwanger zijn de goede kant op! Gelukkig heb ik er ook nog eens een heel goed gevoel over dus ik zit vast lekker op de roze wolk!
    Voor de gene die nog niet op een roze wolk zitten....soms duurt wachten héél lang maar uit eindelijk krijge je er wel de aller mooiste baby voor terug! Nou ja, de op 1 na mooiste dan, het mooiste kindje heb ik natuurlijk ;)

20. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Miekeeeeee GEFELICITEERD!!! Geweldig nieuws!! Vind je het ook zo onwerkelijk?? Ikke wel. Ik kan het nog steeds niet geloven bij mezelf!

Deel Deze Pagina