wat is voor jou de reden voor nog een kindje erbij? Of juist niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anniek, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tja of juist niet.
    Een topic wat gaat over het inslikken van medicatie door een kind wordt ook in de lounge geplaatst en dat hoort dan ook ergens anders. Maar goed, ik ga mijn gelijk echt n iet zien te behalen.
    Ik heb in mijn ogen gelijk maar de moderator die het verplaatst heeft ook en tja dan delf ik toch echt het onderspit :(
    tot slot; het topic staat onder zwanger worden als je dit ook wil. wil je dit {misschien nog} niet en wil je daar andere overhoren dan kun je dat niet vinden bij het topic zwanger worden want die mensen willen dat meestal wel.

babybergen
    wat vreselijk voor je! Het hebt gewoon geen keuze, sterkte met de operatie en alles hieromheen.

2. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja die hebben we wel, maar daar kleven teveel risico's aan vast
    en aangezien we erg gelukkig zijn met ons mooie wondertje, was de keuze niet zo moeilijk te nemen....

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ja idd klopt hebben julie wel maar de tegens zijn wel zo groot dat ik eigenlijk vind dat je bijna geen keuze hebt. Fijn dat je gevoel zegt dat het goed is zo en dat het zo te zien rust heeft. Toppie

Moet wel lachen hoor want mijn man is momenteel stellig dat er hier nog eentje komt. Toch heb ik geen wiegje meer, de box is al weg, we hebben de goede/grote kinderstoel niet meer, handdoekjes en die dingen zijn allemaal weg hahaha. Naja zien we dan wel weer. Hoop dat over een half jaar ongeveer de financieën enzo wat stabiler zijn en dan zien we verder.

Deel Deze Pagina