show je zelfgemaakte geboortebedankjes!

Discussie in 'De lounge' gestart door springxsummer, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hoi meiden, dit topic mag weg als er al zo'n topic is die open is. . Heb zelf ook gekeken maar kwam topics tegen van een paar jaar geleden! :)

Wij waren dus opzoek naar geboortebedankjes en hele leuke dingen gevonden! Totdat ik gisteren wat tegenkwam wat me hartstikke leuk leek en meteen zoiets had van "ja dit word het" ik een prijs vragen en dacht al snel dat het misschien leuk was het zelf te maken en dan een eigen draai eraan te geven.. kan natuurlijk ook bestellen en dan nog wat opleuken maar als ik geld kan besparen en ik vind knutselen leuk waarom dan ook niet! :)

Vandaag even rondkijken en dan ga ik ermee beginnen, daarna plaats ik graag een foto :)
    Dus bij deze show een foto van jou (zelfgemaakte) geboortebedankjes.:D

2. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Heb geen foto bij de hand maar wij hadden chocolade lollies laten maken met in witte chocola zijn naam erop . Ingepakt in doorzichtige folie per stuk met lintje erom.
    Van piepschuim een taart gemaakt en ze daar in geprikt.

3. springxsummer

Wat een apart idee! Leuk :)

4. minon

minon Niet meer actief

Ik heb ook geen foto maar ik heb zelf chocolade gesmolten en daar flikken van gemaakt met roze muisjes erop. Smaakte heerlijk. Die allemaal in grote weckpot en deelden we dan uit.

5. springxsummer

Klinkt ook heerlijk! Leuk leuk :)

Deel Deze Pagina