Nou wat ik doe zodat het iets minder moeite kost is het beddegoed binnenste buiten wassen en dan als het droog is hoef je ze niet meer binneste buiten te keren en kun je gelijk de puntjes vastpakken en eriin zwepen..voor mij werkt dat het makkelijkst..
Wat een uitkomst he de droger! Zelf heb ik geen droger, maar denk toch steeds meer om een droger te nemen
euuhh alles? haha ik vind niets leuk maar als ik moest kiezen: ramen lappen, en de was, na 1 dag wassen ligt de wasmand weer zo vol :S strijken doe ik niet (alleen een paar overhemden van vriendlief) de afwas vind ik ook vervelend! op naar een huis met afwasmachine
Bed verschonen vind ik echt sch**twerk, met stip op nummer 1. En onkruid in de tuin weghalen, hoort dat er ook bij? Dat vind ik zo mogelijk nog erger! Ramen lappen ook maar dat doet m'n man altijd en het scheelt voor hem dat we van die Jemako doeken hebben. Badkamer schoonmaken doet hij ook gelukkig. We hebben een inloopdouche met een grote glazen wand die ik zonder trapje niet kan schoonmaken dus ook dat is zijn afdeling. Eigenlijk hou ik helemaal niet zo van het huishouden doen maar ben toch altijd wel blij als ik weer wat gedaan hebt en het weer fris ruikt. Kan de laatste dagen een enorme kick krijgen van een schoon met Bluewonder gepoetst aanrecht
ik heb zowiezo een hekel aan het huishouden. Zo nutteloos. Was stapelt zich toch weer op, de vaat idem dito en stofzuigen ook. ( doe het wel maar met tegenzin ) Strijken doe ik helemaal niet. ( nu niet denken dat mijn huis een zooi is hoor, ik hou het wel netjes maar vind het huishouden en vreselijk ) Liefs
Op nummer 1: Stofzuigen, en met name in de zomer! Waarom??? Omdat de zon dan zo lekker naar binnen schijnt en ik de haren van de hond alweer in de zon zie schitteren, terwijl ik de stofzuiger nog niet eens opgeborgen heb!!! Op nummer 2: Afstoffen. Al die spulletjes en dingen oppakken om daaronder het stof te kunnen verwijderen.....bah, heb ik geen geduld voor. Ik moet gewoon grof te werk kunnen gaan! Dus mijn lieve, lieve, lieve man doet altijd alles afstoffen!!! Mijn favo klusje: Strijken. Ik doe het niet zo vaak. Strijk namelijk alleen maar de werkoverhemden van mijn man, maar die spaar ik dan allemaal op en zodra ik een hele berg heb, ga ik op mijn gemakkie strijken voor de tv. Heerlijke ontspanning!!
@Skye -> WOW een man die de spulletjes afstoft!! Waar kan ik die vinden...haha. Daar kan ik alleen van dromen..maar denk dat als ik het vraag dat ik misschien kans maak..maar dat ie het waarschijnlijk vergeet, daar is mijn man heel goed in!
Stofzuigen!! Maar dat komt misschien omdat ik het 5 keer per week doe.. 2x zelf thuis en 3x bij mijn clienten. En dan heb ik er nog maar 2.. eerst deed ik het 8 keer per week pffff Afwas is een uitstelklus hier, bed opmaken doet mijn man omdat mij dat niet lukt Strijken vind ik niet erg om te doen, weinig kleding die gestreken moet worden.
strijken en daarna volgt de rest vooral de rommel van mijn man achter zijn kont opruimen ,, heb er honderd maal al wat van gezegd wordt er :x:x van
Het bed verschonen... De onderlakens en zo gaan nog wel, maar dat dekbedovertrek kan ik echt niet. Dat doe ik altijd samen met mijn vriend. En stofzuigen/dweilen hou ik ook niet van. Kan wel aan de gang blijven.
Oh ja en idd de troep van mijn vriend opruimen. Hij heeft de irritante gewoonte om lege verpakkingen vooral NIET weg te gooien...
opruimen vind ik echt niet leuk en ook was opvouwen en wegzetten is niet mijn hobby. Strijken vind ik wel leuk strijk bijna alles.