Wat is voor jullie het meest irritante huishoudklusje??

Discussie in 'De lounge' gestart door Visje1403, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visje1403

Visje1403 Lid

26 jan 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou wat ik doe zodat het iets minder moeite kost is het beddegoed binnenste buiten wassen en dan als het droog is hoef je ze niet meer binneste buiten te keren en kun je gelijk de puntjes vastpakken en eriin zwepen..voor mij werkt dat het makkelijkst..

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik strijk nooit.geen overhemden of blousjes hier en veel gaat in de droger en komt er kreukvrij uit ;)

3. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    haha hier ook strijken.
    het bed opmaken doen we altijd met z'n 2en dat is minder zwaar zo :p

4. Visje1403

Visje1403 Lid

26 jan 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een uitkomst he de droger! Zelf heb ik geen droger, maar denk toch steeds meer om een droger te nemen :)

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ideaal ;)

6. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    euuhh alles?
    haha ik vind niets leuk :p maar als ik moest kiezen:
    ramen lappen, en de was, na 1 dag wassen ligt de wasmand weer zo vol :S
    strijken doe ik niet (alleen een paar overhemden van vriendlief)
    de afwas vind ik ook vervelend!
    op naar een huis met afwasmachine :D

7. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Bed verschonen vind ik echt sch**twerk, met stip op nummer 1.
    En onkruid in de tuin weghalen, hoort dat er ook bij? Dat vind ik zo mogelijk nog erger!

Ramen lappen ook maar dat doet m'n man altijd en het scheelt voor hem dat we van die Jemako doeken hebben. Badkamer schoonmaken doet hij ook gelukkig. We hebben een inloopdouche met een grote glazen wand die ik zonder trapje niet kan schoonmaken dus ook dat is zijn afdeling.

Eigenlijk hou ik helemaal niet zo van het huishouden doen maar ben toch altijd wel blij als ik weer wat gedaan hebt en het weer fris ruikt. Kan de laatste dagen een enorme kick krijgen van een schoon met Bluewonder gepoetst aanrecht :D

8. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik heb zowiezo een hekel aan het huishouden. Zo nutteloos. Was stapelt zich toch weer op, de vaat idem dito en stofzuigen ook. ( doe het wel maar met tegenzin )

Strijken doe ik helemaal niet.

( nu niet denken dat mijn huis een zooi is hoor, ik hou het wel netjes maar vind het huishouden en vreselijk )

Liefs

9. Skye

Skye Niet meer actief

Op nummer 1: Stofzuigen, en met name in de zomer! Waarom??? Omdat de zon dan zo lekker naar binnen schijnt en ik de haren van de hond alweer in de zon zie schitteren, terwijl ik de stofzuiger nog niet eens opgeborgen heb!!!

Op nummer 2: Afstoffen. Al die spulletjes en dingen oppakken om daaronder het stof te kunnen verwijderen.....bah, heb ik geen geduld voor. Ik moet gewoon grof te werk kunnen gaan! Dus mijn lieve, lieve, lieve man doet altijd alles afstoffen!!!

Mijn favo klusje: Strijken. Ik doe het niet zo vaak. Strijk namelijk alleen maar de werkoverhemden van mijn man, maar die spaar ik dan allemaal op en zodra ik een hele berg heb, ga ik op mijn gemakkie strijken voor de tv. Heerlijke ontspanning!!

10. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    afwassen drom heb ik een afwasmachine

11. Visje1403

Visje1403 Lid

26 jan 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    NooNoo...ja hoor tuin mag ook, dat is tenslotte ook een klus:)

12. Visje1403

Visje1403 Lid

26 jan 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Skye -> WOW een man die de spulletjes afstoft!! Waar kan ik die vinden...haha. Daar kan ik alleen van dromen..maar denk dat als ik het vraag dat ik misschien kans maak..maar dat ie het waarschijnlijk vergeet, daar is mijn man heel goed in!

13. Within

Within Niet meer actief

Stofzuigen!! Maar dat komt misschien omdat ik het 5 keer per week doe.. 2x zelf thuis en 3x bij mijn clienten. En dan heb ik er nog maar 2.. eerst deed ik het 8 keer per week pffff

Afwas is een uitstelklus hier, bed opmaken doet mijn man omdat mij dat niet lukt :p

Strijken vind ik niet erg om te doen, weinig kleding die gestreken moet worden.

14. Skye

Skye Niet meer actief

Haha, wil je hem lenen??? Hij is ook heel goed in stofzuigen en dweilen!!

15. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Beddengoed verschonen.. ;)

16. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    strijken en daarna volgt de rest vooral de rommel van mijn man achter zijn kont opruimen ,, heb er honderd maal al wat van gezegd wordt er :x:x van

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Het bed verschonen... De onderlakens en zo gaan nog wel, maar dat dekbedovertrek kan ik echt niet.
    Dat doe ik altijd samen met mijn vriend. :p

En stofzuigen/dweilen hou ik ook niet van.
    Kan wel aan de gang blijven.

18. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Oh ja en idd de troep van mijn vriend opruimen.
    Hij heeft de irritante gewoonte om lege verpakkingen vooral NIET weg te gooien...

19. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    opruimen vind ik echt niet leuk en ook was opvouwen en wegzetten is niet mijn hobby. Strijken vind ik wel leuk strijk bijna alles.

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hier helemaal precies hetzelfde :D

Deel Deze Pagina