fotos inscannen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Oek oek, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Hoi!

Hier alweer een vraag van mij (goh... ik open ook al zoveel topics hier.. hoop niet dat jullie geirriteerd van mij worden :rolleyes: ;) - las net een ander topic hier :) )

Ik heb totaal geen verstand van pc's, maar ik heb foto's die ik graag op de pc wil hebben. Ik heb begrepen dat je die dan in kunt scannen.
    Nu heb ik zelf geen scanner, dus vraag me af.. zijn er ook bedrijven die dat voor je doen? Kan dat bijv bij een copyshop?
    En hoe krijg je die fotos dan op je pc? mailen ze die, of zetten ze die op cd-rom? En maakt de grootte van de foto ook nog uit? Of kunnen grote fotos ook gescand worden?

2. Niet meer actief

Goh je word vervelend :D
    Nee hoor grapje

Heb je geen familie/ vrienden met een scanner?
    Dan ben je goedkoop uit, kwestie van doormailen naar jouw adres en klaar.
    Bijna iedereen heeft wel een scanner dus vraag eens rond ;)

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    In principe maakt het formaat foto niet uit.
    Alles kan gescanned worden..
    Ik heb echter geen idee of zoiets bij een copyshop kan.
    Als ze dit doen, dan scannen ze het daar voor je in en kunnen ze het op cd of dvd voor je zetten.
    Eventueel kunnen ze het je ook mailen.
    Je zou het ze ff kunnen vragen.
    Nee heb je, ja kan je krijgen.

4. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    ah.. ik loop dus weer eens achter, aangezien bijna iedereen tegenwoordig wel een scanner heeft ;)
    Maar in de familie zijn wel mensen met een scanner maar dat is nou juist het probleem.
    We hebben een foto van Lars die we als cadeau willen geven maar dan moet hij eerst ingescand worden (stuur hem via internet naar een bedrijf die het op canvas maakt) dus dan is het niet leuk als ze zelf de foto moeten inscannen.. dan hebben ze hem al gezien..
    Maar formaat maakt dus niet uit..
    Nja.. ik vraag wel gewoon even bij de copyshop.. als ze me uitlachen dan kon het dus niet :D

5. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Je kunt tegenwoordig ook van die 3-in-1 apparaten krijgen (printer, scanner, kopieer). Ze zijn ook niet zo heel duur, voor ongeveer €50,- heb je een simpel machientje.

6. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    oh! daar zal ik dan ook eens naar gaan kijken... want zal vast nog vaker iets gaan scannen. thanx

Deel Deze Pagina