Hoi meiden, Even van me afschrijven hoor... 14 dagen geleden punctie gehad en 11 dagen geleden tp. Gisteren een beetje bruinverlies gehad wat weer stopte. Net echter ook weer een beetje. Heb vanochtend een testje gewaagd maar hartstikke negatief Is dit einde verhaal 1ste IVF? In geval van zwangerschap zou de test nu toch wel postitief moeten zijn? Heb ook totaal geen symptomen terwijl ik normaal voor NOD pijnlijke borsten heb. Heb ze nu ook wel gehad maar dat was vanaf de Ovitrelle tot een paar dagen geleden. En als dit einde verhaal is, wanneer stop ik dan met de mutsbollen? Ik heb nog bollen voor 3 dagen geloof ik. liefs, Vlijt
Heel eerlijk denk ik dat het inderdaad niet is gelukt . Bij mij nl precies hetzelfde, gister was het 14 dagen na punctie en 11 dagen na TP maar de test was negatief. Vanmiddag krijg ik nog de definitieve uitslag van het ziekenhuis. Ik had ook de hele tijd pijnlijke borsten, maar een paar dagen geleden trok dat langzaam weg, toen wist ik eigenlijk ook al genoeg . Maar wanneer heb je een bloedtest?
Het hoeft niet zo te zijn, maar als ik eerlijk ben denk ik het ook. Maar ik ben geen arts, en ken jouw lichaam niet. Ben zelf nog nooit gaan bloeden door de mutsenbollen heen. Moest zelfs echt ermee stoppen en werd vervolgens na 5 dagen pas ongesteld. Van mijn ziekenhuis mag ik pas 18 dagen na TP testen, omdat een embryo soms wat langer doet over een plekje zoeken, eerder testen voorkomt teleurstelling, maar ook blijdschap. Alhoewel ik je absoluut snap (ben zelf een enorme tester) is dit toch heel erg klote. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ga nog maar wel door met je mutsenbollen. Het ziekenhuis adviseert dat niet voor niks meissie..... Het kan ook een innestelingsbloeding zijn, maar wil je geen valse hoop geven. Maar stop niet met die bollen, tot je ermee mag stoppen. Ze hebben namelijk je gele lichaam gesloopt met de punctie, en daarom moet je Utrogestan opsteken, zodat je niet tussentijds gaat bloeden, althans het gele lichaam wordt afgebroken en het een evt. zwangerschap beeindigd. Dikke knuffel en nog even succes met die rot mutsenbollen!
Bedankt voor jullie reacties meiden. Emma, heb jij ook al voortekenen van menstruatie? Of 'alleen maar' een negatieve test? Ik heb niet meegekregen dat ik bloed moet laten prikken. Is dat standaard? Babii, mijn menstruatie is altijd regelmatig en het zou wel 'kloppen' als ik het vandaag zou worden. Dus dan door de bollen heen zeg maar. Tot nu toe alleen een beetje bruinverlies. Apart toch dat elk ziekenhuis een ander idee heeft over wanneer je moet testen he. 18 dagen na tp zou dus bij mij pas volgende week vrijdag zijn. Vind dat wel erg lang. Ik ga in ieder geval nog door met de bollen en moet maar afwachten wat er gaat gebeuren... Bleh, niet leuk dit Nog andere ervaringen?
Ja, ik snap wel waarom ze dat zeggen hihi. De keren dat ik van mijn cryo zwanger was, steeg mijn HCG pas goed na NOD. Dat gebeurd bij veel vrouwen, vandaar dat ze dus 18 dagen na TP zeggen. Dan ben je 4 dagen overtijd en moet er "voldoende" HCG zijn. Sommige vrouwen testen pas na NOD positief, vandaar dat ze dat zeggen. Bloed er zelf niet doorheen, en heb ook een prachtige cyclus altijd. Maar dat verschilt echt per lichaam. Hoe dan ook; ga aub door met die bollen, dit i.v.m. je gele lichaam. Het zal maar wel raak zijn & een innestelingsbloeding zijn. Hoe dan ook; ik duim door!
Dank je wel Babii! Ik wens jou ook alle geluk! Hier vandaag weer een beetje bruinverlies af en toe, maar het zet niet door. Zijn er nog dames met een positie verhaal?
Weet je Vliegtijsje, wil niet vervelend doen.... maar als dames een positief of negatief verhaal hebben, betekend niet dat jij dat ook moet hebben. Ieder mens is anders, evenals ieder lichaam. Het enige wat je kan doen is het op je af laten komen i.p.v. op zoek gaan naar antwoorden. Makkelijker gezegd dan gedaan hoor .
Dat weet ik Babii, maar soms is het gewoon fijn om positieve verhalen te lezen Bruinverlies zet niet echt door, het blijft bij soms een beetje en dan weer een tijdje niks. Als het niet doorzet, ga ik morgen weer een testje doen, Dan is het 13 dagen na tp. Pffff, spannend dit hoor...
Ja, het is enorm frustrerend die hele MMM, en al die wachtperiodes. In het begin las ik ook veel succes verhalen, maar uiteindelijk kwam ik erachter dat dit voor mij niet opging. Heb het toen maar achter me gelaten, en heb alles losgelaten en op me af laten komen. Fijn dat het niet doorzet, maar kan natuurlijk ook van de Utrogestan zijn. Blijf heel hard voor je doorduimen !!!!