Pcos en geen eisprong zaadkwaliteit is gelukkig helemaal top (en daar is die trots op hahahahaaa) En ook overgewicht maar ben al heel wat kilo's kwijt dus het overgewicht probleem word steeds minder
Ze kunnen bij mij niks vinden. Ik heb 31 januari tot april bij het ziekenhuis gelopen onderzoeken gehad maar geen oorzaak. Half jaar weer zelf proberen en nu in de mmm. Ben nu geprikt op Prolactine volgende week de uitslag daarvan en heb net HSG gehad heb daar de uitslag ook nog niet van. Het zaad van mijn vriend was opzich goed alleen de zwemmertjes mochten wat sneller zwemmen zei mijn gynaecoloog.
Ik had vijandig baarmoederslijmvlies. Ik heb in totaal 4x een Sl-onderzoek gehad en die waren alle 4 negatief. Zaad van manlief was super (120 milj en ook hij was enorm trots). Ook heb ik een HSG en een Laparoscopie gehad. hierbij merkten ze dat mijn leiders wat dicht zaten, maar dat zou het probleem niet moeten zijn.... ze hebben ze wel helemaal open gemaakt. meteen 1e ronde met IUI en 1 maand na de HSG zwanger!!!!!
PCOS en afwijking linkereierstok (ligt te hoog). Daarbij reageer ik niet op Clomid en (meestal) niet of teveel (overstimulatie) op Puregon.
ik verbaas me er toch wel over dat er zoveel mensen zijn die in de mmm zitten. er word zo weinig over gesproken. bij ons zh is er zelfs een wachtlijst van 1 jr voor ivf/icsi