Tja .. over een paar weken is het zover en dan wil ik ook wat speentjes in huis hebben. Aangezien onze eerste maar heel kort gebrui heeft gemaakt van speentjes, heb ik geen idee meer welke ons goed is bevallen. Ik twijfel tussen de spenen van bibi en difrax. En dan zijn er ook nog verschillende vormen .... combi (lijkt op tepel) of dental (juist weer goed voor de ontwikkeling van mondje). Nu weet ik het dus niet meer .... graag jullie ervaringen. Oh ja, ik ga flesvoeding geven. Dan juist de combi of dental versie??? HELP!!
Mijn zoontje wil alleen de difrax combi speen. Ik geef bv, maar m'n vriendin die ook bv geeft, haar zoon wil juist alleen de bibi dental.. Ze zaten beide in 1 van de blije dozen of felicitas box. Zou er nog geen kopen dat kan altijd nog
Heb alleen de prenatal doos aangevraagd. Daar zat volgens mij geen speen in ... of heb ik last van zwangerschapsdementie?
Uhn hihi dat weet ik ook niet meer welke box het nou was Ik had beide spenen liggen en heb er geen gekocht.
Allebei onze schatjes wilden alleen de avent speen. Omdat die gewoon ook het meest op een flesspeen/tepel lijkt. Had er verschillende difrax bibi en die avent bijna allemaal uit dozen. Maar de avent pakte ze gewoon als beste
Prenatal zat bij mij een bibi in! Heb uit de dozen nu al een difrax, avent en bibi speen. Had ook 2 spenen gekregen (hoop er dus niet nog meer te krijgen stiekem). Sorry kan je geen advies geven, zie in m'n omgeving vooral difrax en bibi.
Heb je niet wat spenen uit zwangerschapsdozen? dan zu ik die geoon als eerste proberen. Je weet nooit welke je kindje fijn vind. Zo zijn wij voor difrax gegaan, maar hebben ondertussen al allerlei spenen geprobeerd. Nu weer terug bij difrax.
Welke dozen? Ik heb die van prenatal ..... Die van felicitas zojuist nog aangevraagd. Nog andere leuke dozen?
Beide kindjes hier hebben het liefste de spenen van avent en MaM. Bibi hebben ze nooit gewild ( Vind 't schild er een beetje stom uitzien ) en difrax is zo'n harde speen maar wel zo schattig!
Hier de bibi speen. Deze zat in een van de boxen. Ook hebben we een Difrax uit een babybox, maar deze pakt hij niet goed. Dus wij gaan voor Bibi.
Hier een eigenwijsje Moet niks hebben van combi/kers spenen, en ook geen Difrax! Dus alleen maar dental spenen hier in huis en Bibi en Nuby pakt hij het beste.
Je hebt ook nog een doos van de Babydump. En een van de Kruidvat. En dan kan je als de baby eenmaal geboren is nog de babydoos van de Prenatal, iets bij de Plus en volgens mij ook de Felicitas door ophalen. Je moet even googelen op gratis zwangerschaps / baby dozen
Hier met de difrax begonnen en overgestapt op de bibi. De bibi bleef beter in haar mondje. Zeer tevreden over de bibi!
Hier weigerde hij ook de difrax (ik vind die juist mooier als BiBi, maar wie ben ik ) zoon bepaalde dat hij bibi fijner vind...
Mijn zoontje wil geen 1 speen alleen maar een pink om op te sabbelen. Heb de difrax, bibi en de avent geprobeerd en niks pakt hij. Waarschijnlijk omdat ik bv geef snap hij niet wat die met een hard plastick ding in zijn mondje moet . Wij kregen wel het advies om het met de bibi te proberen omdat deze zo'n omhoog staand tuitje heeft. Dus we zijn druk aan het oefenen. Als iemand nog tips heeft om hem aan de speen te krijgen, graag
milan pakt dus geen enkele speen heeft een tijdje en nu heeeeel af en toe nog de prematuur speen (was zelf geen prematuur hoor maar kreeg hem van een vriendin) en nu hij zijn handjes heeft ontdekt gebruikt hij de speen amper nog...