Ipad air 2 die ik cadeau kreeg van m'n man. Vond m veelste duur, maar hij stond erop dat die dr kwam en alleen voor mij. Ben er zeer blij mee!
Ik koop niet vaak luxe dingen voor mezelf (hou niet perse van shoppen, hou ook niet van parfum, sieraden, veel schoenen etc) maar als ik dan ga shoppen dan koop ik ook wat ik mooi vind en dan maakt het me niet zoveel uit wat het kost. Ik heb bv nog een iPhone 4s waar scherm helemaal van gebarsten is. Mijn vriend roept ieder week wel een keer dat ik een nieuwe moet kopen maar ik heb er gewoon geen behoefte aan; hij belt, kan appen en nieuws lezen dus dat is prima. Hou wel van uit eten gaan (maar dan ook echt lekker eten 😀 en gewoon leuke dingen doen en daar kan ik dan wel weer geld aan uitgeven. En boeken, iedere maand wel een paar.. 😀
Mijn laatste aankoop was de glowkit van Anastasia, gekocht bij beautybay. Je kan daar alleen met creditcard betalen! Ik heb gehoord dat de glowkit binnenkort ook in Nederland te koop is als je geduld heb haha verder bestel ik bij Gerard cosmetics ook dingen en op mijn vakanties ga ik altijd langs de sephora!
Ons bed van bijna 4000. Maar wel met speciale matrassen (custom made) en special boxspring. Had het helaas echt nodig na rugklachten. Super fijn en mooi bed, maar wat een geld blijft het toch. Mijn man heeft een robotstofzuiger gekocht, vind ik nog steeds een onzinnige uitgave, gebruik het ding dan ook nooit. De katten hebben trouwens op elke verdieping een kattenfontein van 35, maar die is het het geld waard! Altijd vers en koel drinken en de poes met blaasgruis heeft geen problemen meer.
Heb eind vorig jaar een (bijna) nieuwe auto voor mezelf gekocht. En ik draag een hele dure ring, die heb ik van mijn man gekregen. Ik wil de prijs niet eens zeggen
Een electrische rasp/snijding voor £20. Had ik eigenlijk niet nodig maar leek me wel handig dus toch maar gekocht. Verder koop ik nooit dure dingen voor mezelf. Een paar maand terug wel een printer/scanner gekocht en die kwam op meer dan het budget dat ik voor ogen had maar bij vergelijkingen en recenties zou deze qua inktverbruik zuiniger zijn. Ook in aankoop is de inkt goedkoper dus op termijn moet het verschil er wel uit te halen zijn. Ik heb wel een nieuwe telefoon van een paar 100 pond maar dat is mijn verjaardagscadeau van mijn man. En ik heb een bureau en stoel gekocht voor mij en een bureau voor mijn man. Ikzelf zat aan een oude keukentafel die er niet meer uitzag na zoveel keer in en uit elkaar te halen en mijn stoel was gescheurd en geen vulling meer over. Mijn man zat aan een goedkoop tafeltje (hadden geen budget over net na de verhuis) waarvan de poten wankel stonden. Deze dingen heb ik gekocht van het geld dat mijn moeder had overgemaakt voor mijn verjaardag. Van wat over was heb ik voor de kinderen nog wat dvd's en thomas treintjes voor de houten treinbaan gekocht.
Over 3 weken komt er een nieuwe vloer, pvc. We laten ook vloerverwarming aanleggen, en dat laatste vind ik best luxe want het is niet eens echt noodzakelijk. Maar o wat lijkt mij dat praktisch en de woonkamer wordt optisch groter, want geen radiator meer aan de muur. En minder last van stof, in de winter vloer sneller droog!
nieuwe caravan met alles erop en eraan. echt heul veul geld. verder hebben we een heel luxe auto mijn michael kors horloge 2 ipad air 2 ons bed was redelijk aan de prijs alleen is het nog flut zonnebank ( heerlijke uitvinding)
Een draagdoek van 150 euro. Vond het echt een hoop geld voor een draagdoek maar ik vond hem zo mooi dat ik het toch maar gedaan heb. Die gaat ook niet meer weg, als mijn zoontje te groot is om gedragen te worden hang ik hem wel ter decoratie aan de muur o.i.d.
Gouden sieraden heb ik best veel. Totaal wel voor over de 1200 euro aan aanschaf. Maar is echt tien jaar geleden of zo. Als ik zie wat een beetje sieraden tegenwoordig kost was het toen best goedkoop. Heb 1 keer een leren Michael Kors tas gekocht. In de sale maar wasa toch nog 230 euro. Best erg voor een tas. Hij blijft wel erg mooi dat wel. Mn eerste MacBook was ook een rib uit mn lijf. Maar, totally worth it. Ding is 8 jaar mee gegaan. Ik heb em vorig jaar weg gedaan een een Toshiba gekocht omdat ik geen MacBook centjes had. Wat een spijt zeg! Zit ik weer met dat kut Windows opgescheept. Dus ik spaar weer voor een nieuwe. Rest van de dure spullen is meestal ook elektronische dingen. Paar iPad's, 2 keer een Kindle, mn iPhone 6s die ik los gekocht heb meteen nadat ie uit was. Maar op die paar uitspatten na leef ik verder heel goedkoop. Kleding, schoenen en zo geef ik heel weinig aan uit en bijna nooit van een merk. Ik ben meer een Primark en in de sale van de Zara achtig type zeg maar.
Haha ja klopt! Van die Glowkit ga je geen spijt krijgen trouwens! Erg fijn. Heb laatst een nieuwe Naked Pallete gekocht en ook zo blij mee. Kan daaf echt intens gelukkig van worden
Ik koop dus ook echt nooit iets moois en duurs voor mezelf, hoeft ook niet. Ik wordt dus kei gelukkig van 3 bosjes tulpen van 5 euro die ik maandag heb gekocht haha. Ik heb mezelf wel voor m'n verjaardag een pizzarette cadeau gedaan omdat ik zulke dingen dus ook zie als ultiem genieten, lekker lang kneuterig aan tafel bakken en braden met m'n familie
Goh eerlijk...ik zou het echt niet weten. Wij zijn niet zo van de dure spullen. Een tas of horloge van over de 1000 euro...dat zou ik echt niet willen. Veel te bang dat het kapot of kwijt gaat. Mijn man is ook echt niet van de dure spullen. Daarom krijgt hij met vaderdag zomaar een nieuwe xbox one of wii u daar moet ik nog tussen kiezen.
Oh even denken... Het gene wat voor mij het duurst was Mac make up ik had toen 2 potjes foundation gekocht voor over de 100 euro. Nu doe ik dat dus niet meer..
Nou, een computer voor mezelf (800 euro), een trouwring van diezelfde prijs, babykamerspulletjes die we eigenlijk niet nodig hadden maar die ik wel heel erg leuk vind zoals 2 babyfoons met camera, een mamafiets in 2014, een airfryer & slowcooker, de philips lumea, een kidcar fietskar, de tuin die opgeknapt wordt, etc. Aan de lopende band luxe aankopen hier Maar vaak ook wel heeeeeel nuttig!