Wat is/was jullie meeste luxe aankoop?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cooks, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rums

rums Niet meer actief

Parfums, ik koop vaak de duurdere merken. Maar heb mijzelf voorgenomen om het nu bij twee te houden en dat ik er eerst 1 op moet maken voor ik nieuwe mag kopen.
    En in ons huis krijgen we een quooker en vloerverwarming beiden lijken me zo fijn!
    En ik moet eigenlijk een nieuwe mobiel maar wil nu een wat betere maar daar betaal je ook voor.

2. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Een airfryer. Maar elke euro waard

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Wat voor matrassen heb je? Hier ook heftige bekkenklachten

4. GailH90

GailH90 Actief lid

4 mei 2015
    395
    67
    28
    uhm jeetje als ik zo nadenk toch best veel...

Mijn Macbook die trouwens elke euro waard was. iPhone 6 met 128 GB geheugen (ik weet het beetje overdreven, maar toch staat er al voor 70 GB op). Cowboybag die nu als luiertas gebruikt wordt... Handtas van Michael Kors (waar mn Macbook perfect in past). En dan mijn enorme schoenenverzameling.

Jeetje als ik dat zo zie geef ik veel te veel geld uit!

5. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Een mechanisch horloge (denk je voor jaren klaar te zijn, moet 'ie bij elke schoonmaakbeurt opgestuurd naar zwitserland haha).

6. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Een Lancel, Brigitte Bardot handtas. Lang getwijfeld, maar ik ben er nog steeds super blij mee:).

7. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Mijn 2 Michael kors tassen en portemonnee.

Ben nu aan het sparen voor een Mulberry Bayswater.

Iedereen verklaarde me al voor gek met m'n Michael kors tas van 365 euro. Ik heb die eerste nu 2 jaar en nog iedere dag verliefd op dat ding. Vervolgens een bijpassende fatsoenlijke portemonnee gekocht, bleek deze niet te passen in mijn kleine tasje die ik dagelijks voor het werk en feestjes gebruik.
    In Amerika op onze huwelijksreis toen zomaar per ongeluk (😂😂😅😅🙈🙈) in de Michael kors winkel beland, erachter gekomen dat de tassen een stukje goedkoper zijn daar dan in Europa en vervolgens weer een tas gekocht die klein genoeg is.

Heb voor mezelf de regel dat ik mezelf ieder jaar met 1 grote luxe aankoop verwen. Doe dit nu 3 jaar en nog altijd blij mee.
    Aangezien die 2de tas niet zo ontzettend belachelijk duur was wilde ik nog graag een aandenken aan de vakantie van m'n leven (huwelijksreis) en ben in San Fransisco de Tiffany's binnengelopen voor een ketting als aanvulling op m'n trouwring. Mag op m'n werk geen ringen en armbanden dragen). Heb een mooie ketting uitgekozen die uiteindelijk een symbool is geworden voor m'n engeltje.
    Samen was het weer het bedrag wat ik 2 jaar terug aan m'n eerste Michael kors had uitgegeven.

Ben er allemaal ontzettend blij mee en ik hoop dat ik over 2 jaar eindelijk die Mulberry kan aanschaffen.

8. Pompoen

Pompoen Actief lid

25 okt 2015
    446
    121
    43
    #108 Pompoen, 14 apr 2016
    Laatst bewerkt: 14 apr 2016
    Waar ik nog steeds heel blij mee ben is mijn bakfiets. En verder m'n Fab portemonnee en m'n cowboysbag. M'n 24-70mm Canonlens voor m'n spiegelreflex. En m'n iPhone 6 plus 😍
    Ik ben nu aan het sparen voor een horloge, ik ben helemaal verliefd op een horloge van Tissot, kost 1000€ maar hij is zo mooi 😍

9. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Net een paar nieuwe laarzen voor 300 euro gekocht. Voor mij is dat echt een luxe aankoop, maar ze zijn echt prachtig 😍

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Aankopen die echt helemaal voor mezelf zijn en waar ik ontzettend van geniet zijn mijn nieuwe iPhone 6s (belachelijk, 749 euro... :D) en sinds januari heb ik een abonnement op yogalessen, 35 euro per maand, dat vind ik best luxe.

11. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Goh! Uhm veel doe dingen als weekendjes weg, vakanties en dagjes of avondjes uit. Goed en luxe uiteten.. Veel dingen om herinneringen te maken dus!

Maar ook tassen parfums en schoenen.
    Laatste aankoop was dan mijn cowboysbag!

Ik ben als ik het zo lees best een luxe paard haha. Maar het kan en ik spaar ervoor dus waarom niet :)

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Mijn Harry Winston diamanten ring gekregen van mijn lieve schat. Zelfs ik kreeg zowat een rolberoerte....heul veul nullen......🙊

We laten geld graag rollen en verwennen onszelf en anderen graag, we werken er beiden ook enorm hard voor. Ik ben altijd erg blij als ik weer een nieuw Apple speeltje koop, een nieuwe camera of objectief, mooie tassen & schoenen en leuk en praktisch spul voor in huis. En vooral reizen, heel veel mooie reizen al gemaakt over de hele wereld. Maar ik ben heel dankbaar voor al deze luxe, ik heb ook andere tijden gekend. 😑

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Vaak zijn het bij mij dan de schoenen. Onlangs prachtige Michael Kors Laarsjes gekocht. Eigenlijk veel te duur, maar zo mooi!
    En Jottum jurken voor mijn dochter, ook te duur, maar ik kan het niet laten ;)
    Oh en etentjes bij sterrenzaken. Met kinderen omdat ik ze dat wil laten ervaren. Ze vinden dat echt geweldig, kunnen dat ook echt heel keurig. Maar jeetje dat kost ook aardig wat...

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Onze nieuwe badkamer....de oude badkamer was nog prima.
    Maar wilde zo graag eentje die helemaal naar mijn zin zou zijn.
    Kostte 12 duizend euro.

En eigenlijk zouden we dit jaar niet op vakantie.
    We hebben net een nieuwe badkamer, we hebben het huis laten verven door de schilder en we hebben een nieuwe bank aangeschaft.
    Maar we hebben toch maar een vakantie geboekt.....even lekker 12 dagen zon zee strand en lekker all inclusive.
    We leven maar 1 keer en er blijft genoeg over op de rekening.

15. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Mijn nieuwe samsung galaxy S7
    Mijn chi stijltang
    Swarovski oorbellen
    Parfum
    Mac make up

Tassen en schoenen koop ik voortaan in de sale. Vroeg ook altijd duur gekocht, maar vind het nu echt zonde

16. megacarls

megacarls Niet meer actief

Een tattoo. Nou ja, luxe, maar dat is het duurste wat ik de laatste tijd voor mezelf heb gedaan. Ik was er 200,- aan kwijt, maar ik heb hem bij bekende laten zetten en de eigenlijke prijs had er rustig 100,- bovenop gezeten.
    Verder koop ik nooit iets duurs voor mezelf. Qua kleding en schoenen e.d. loop ik vaak in kleding die ik al had en vul aan met H&Mmetjes. Ik kan gewoon niet slagen. En als ik dan weer eens echt iets heel leuk vind vind ik het echt veel te duur. De kinderen steek ik dan wel weer graag in merkkleertjes (sucker voor Mortenz en Ninni vi). Maar ik koop nooit de nieuwe collectie. Er zit altijd wel een korting op of ik koop het via MP.

17. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Het meest luxe... pfff. We zeiden altijd gekscherend onze Jura, die was toen 700 euro. Belachelijk voor een koffiemachine maar wat een fijn apparaat. Mocht ie stuk gaan, dan komt er een nieuwe. Inmiddels zijn er wel wat grote aankopen bij. Een bed met matrassen van 1600 euro per stuk. Dat we onze tuin hebben laten doen. Drie ruggen voor een paar heggen en een bewateringssysteem. En dan moet de bestrating nog... pfff.

18. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoeveel kost dit? Wij dromen daar ook al een tijdje van sinds we het ergens hebben zien hangen :D

edit: ik zag dat je daar al een antwoord op gaf ;)

19. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Een iPad pro. Duur, maar de vorige iPad 5 jaar gebruikt, dus die was echt aan vervanging toe.

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Erg leuk! Gelukkig verzenden ze naar het buitenland! 😅😁

Deel Deze Pagina