Van mijzelf heb ik blond haar en verfde het al een tijdje donkerbruin. Nu wil ik langzaam aan weer terug gaan naar wat lichter. Ik ben 3 weken geleden bij de kapper geweest en heb door middel van een kapje, lichtje plukjes laten trekken. Wanneer is het advies om dit nogmaals te herhalen? Kan dit bv deze week al of is het het beste om nog een paar weekjes te wachten? Ik moet zeggen dat mijn haar na de eerste plukjes nog heel goed en verzorgd eruit ziet. Alvast bedankt voor jullie advies meiden.
Ik ben geen deskundige hahaha Maar ben ook blond en heb het 2 jaar geleden bruin gehad met highlights Wilde toen weer terug naar blond en ben toen elke 7 tot 10 weken naar de kapper gegaan en die heeft toen steeds blonde plukjes gedaan, en dan steeds de donkere eruit gepakt om blond te maken, tot het uiteindelijk weer redelijk blond was. Daarna was de zomer genoeg om het geheel weer af te maken Maar goed ik ging meestal weer na 7 weken terug. Dus weet niet hoe het zit wanneer je het sneller wil doen, ben geen kapster Succes! Ik ga waarschijnlijk over 2 weken weer naar bruin!
Als jou haar het aan kan! Dus als het nu geen bosje stro is kun je het gerust nog een coupe d soleil herhalen! Verzorg je haar wel goed met een goede shampoo en een conditioner voor gekleurd en beschadigd haar en evt iedere week een intensive haar masker. Succes
sluit ik me bij aan. zolang je haar niet als stro aan voelt kan het. maar merk je dat het droog begint te worden dan zou ik toch echt ff wachten ermee. belangrijkste is idd conditioner en zo nu en dan een haar masker. succes
Hier een reactie van een kapster. Ik zou wel even 3 weken wachten en je haar goed verzorgen met een goede treatment. Ben zelf meer voorstander van om met veel folies te werken en niet met zo'n mutje. Dan heb je ook sneller zichbaar resultaat. Succes ermee!