Ons mannetje is een echt mannetje. Hoe wilder hoe liever en dan heb je ook nog eens papa die het vanaf het begin heel leuk vond om lekker wild te doen met ons kleine mannetje. Nu hij wat groter is durf ik het ook, lekker wild doen, vliegtuigje spelen, omhoog heffen,ondersteboven vasthouden, fitnessen dus hem vastnemen terwijl ik lig en met mn armen omhoog en landen, omhoog en landen,... Hij kraait dan echt van plezier, gelukkig vind hij rustige dingen zoals in een boekje kijken, gewoon spelen,....ook heel leuk Nu vraag ik me af of die fitness kwaad kan? Het lijkt me niet omdat ik degene ben die fitness en hij het uitkraait van plezier maar je neemt hem toch vast bij zijn ribbetjes,...? Zou het kwaad kunnen om dit een tiental minuten tot een kwartier per dag te doen? Pijn heeft hij niet, dat zal hij dan toch laten weten Doen jullie ook aan fitness met de baby?
Ik noem het hier geen fitness maar gewoon lekker spelen Ik denk niet dat het zoveel kwaad kan hoor. Als ze pijn hebben laten ze dat echt wel merken denk ik altijd maar.
Lekker spelen kroelen, in de lucht gooien en kietelen, kan zover ik weet geen kwaad. Je baby geef wel aan (door te gaan huilen) wanneer hij het niet leuk vind. Heb altijd zo met mijn neefjes gespeeld, en nu met mijn zoon. Dan is het lachen en brullen van plezier. Geniet ervan .
Hier ook hoor... hoe gekker hoe beter! Zo leuk om te zien hoe hij steeds in een deuk ligt. Als hij het niet fijn zou vinden, zou hij het wel aangeven d.m.v. huilen lijkt mij.