roerbakken?

Discussie in 'Voeding' gestart door Beaujuulais, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Tot nu toe heb ik groente altijd gekookt en nu doe ik daar apart wat aardappel bij.
    Rijst mix ik altijd met de groente en maak het dan fijner.
    Als ik hier op de site kijk maar ook op andere sites zijn er altijd recepten met gekookte groente.
    Maar zou je groentes ook kunnen roerbakken en zou ik dat nu al kunnen geven?
    Af en toe heb ik wat groentes over (bv. tomaat, broccoli) en daar zou ik best een lekker prutje van kunnen maken voor bij pasta en rijst.
    Ik weet dat het goed is voor kinderen om pure smaken te leren eten en dus niet veel te mixen maar ter afwisseling lijkt me dit ook wel lekker. Ook zou ik dan eens andere groentes kunnen aanbieden.

Vanaf wanneer hebben jullie dit gedaan en hebben jullie nog leuke recepten?

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik maak sinds deze week samengestelde maaltijden. Voorheen gaf ik altijd losse groenten met aardappel/pasta/rijst.

Ik doe altijd maar wat nav wat wij zelf eten. Gisteren kikkererwten (zelf wellen en koken, in pot zit teveel zout) met tomaat en paprika en tuinkruiden gegeven. Bordje ging schoon op!:)

3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Dank je voor je antwoord.

Zal nog eens kijken wat ik doe. Misschien eerst eens mijn ogen iets meer openen in de supermarkt voor de groentes die ik nog niet heb geprobeerd voordat ik ga mixen ;)

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Vanaf een maand of 9 zo'n beetje aten ze gemengde dingen, met een jaar gewoon met de pot mee. Dus ook geroerbakt.

Deel Deze Pagina