klussen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wenrose, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16
    Hoi....
    Misschien echt heel stom dat ik dit vraag maar hoe vaak "moet" je in de week klussen? ;) Ik hoorde om de dag of om de 2 dagen. Slik nu ook shatavari. Heb ff n paar rust weken gehad. Ben nu ongi. Maar deze maand gaan we r weer voor. Thanx

2. Blondie84

Blondie84 Actief lid

25 feb 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je ovulatietesten gebruikt kun je zien wanneer je ei is, dan zou ik elke dag klussen als ze positief zijn week dagen erna om de dag. Maar doe wat goed voelt, als het een moetje wordt is de lol er snel vanaf

3. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16
    Ok thanx!

4. pippeke

pippeke Niet meer actief

In je vruchtbare periode om de dag. Te vaak , zoals elke dag, is niet goed voor de kwaliteit van het zaad. Zaad blijft nog zo'n 3 dagen in leven in jou.
    Ook voor je ei klussen. Dan heb je altijd zaad klaar liggen om je ei te vangen

5. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb je maar 2 of 3 dagen per maand dat je zwanger kan worden,en de rest is voor de 'lol'

6. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Wij hebben om de dag geklust.

7. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16
    Thanx voor jullie reacties! iid moet t geen moetje worden, maar we zijn gek op elkaar dus dat komt wel goed. Gebruik nog geen ovulatie testen, misschien is dat ook n idee. Iig thanx!

8. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    heel lang om de dag in vruchtbare periode gedaan, maar geen resultaat. Vervolgens 4 dgn elke dag en dat is 2x super gelukt.

9. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je cyclus nog onregelmatig is, hoe weet je dan wanneer je ovulatietesten moet gebruiken? Ik ben nu aan het temperaturen. Als je temperatuur omhoog gaat is dat rond je eisprong toch? Ik heb net 1x ongesteld geworden na 48 dagen. Het is de vraag hoe lang het nu duurt. Maar na mijn ongesteldheid heb ik wel weer enorme kluszin ;) Alleen een beetje jammer dat het nu nog niet zo veel zin heeft haha! Maar gelukkig doe ik het voor de lol en liefde!

10. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Ik heb met de positieve ovulatietest de zelfde dag en dag erna geklust. Resultaat? Zie m'n banner :D

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Precies!

12. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    wij hebben op de dag geklust van de positieve ovutest (maandag) dinsdag niet en woensdag ochtend dag van de eisprong. En ben nu zwanger

13. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16
    Gefeliciteerd! :)

14. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0