Hoi.... Misschien echt heel stom dat ik dit vraag maar hoe vaak "moet" je in de week klussen? Ik hoorde om de dag of om de 2 dagen. Slik nu ook shatavari. Heb ff n paar rust weken gehad. Ben nu ongi. Maar deze maand gaan we r weer voor. Thanx
Als je ovulatietesten gebruikt kun je zien wanneer je ei is, dan zou ik elke dag klussen als ze positief zijn week dagen erna om de dag. Maar doe wat goed voelt, als het een moetje wordt is de lol er snel vanaf
In je vruchtbare periode om de dag. Te vaak , zoals elke dag, is niet goed voor de kwaliteit van het zaad. Zaad blijft nog zo'n 3 dagen in leven in jou. Ook voor je ei klussen. Dan heb je altijd zaad klaar liggen om je ei te vangen
Thanx voor jullie reacties! iid moet t geen moetje worden, maar we zijn gek op elkaar dus dat komt wel goed. Gebruik nog geen ovulatie testen, misschien is dat ook n idee. Iig thanx!
heel lang om de dag in vruchtbare periode gedaan, maar geen resultaat. Vervolgens 4 dgn elke dag en dat is 2x super gelukt.
Als je cyclus nog onregelmatig is, hoe weet je dan wanneer je ovulatietesten moet gebruiken? Ik ben nu aan het temperaturen. Als je temperatuur omhoog gaat is dat rond je eisprong toch? Ik heb net 1x ongesteld geworden na 48 dagen. Het is de vraag hoe lang het nu duurt. Maar na mijn ongesteldheid heb ik wel weer enorme kluszin Alleen een beetje jammer dat het nu nog niet zo veel zin heeft haha! Maar gelukkig doe ik het voor de lol en liefde!
wij hebben op de dag geklust van de positieve ovutest (maandag) dinsdag niet en woensdag ochtend dag van de eisprong. En ben nu zwanger