Hoi Dames, Wie heeft voor mij tips voor leuke kinderfilms voor mijn 3-4 jarig zoontje. Met name de pixar films vallen in de smaak. Hij kijkt al / heeft al gezien: Cars Toy story Planes Frozen Deze vind hij geweldig. Zijn er andere film(series) die op deze leeftijd echt een aanrader zijn?
Casper en Emma. Ze hebben nu al 4 films. brandweerman sam, brand in piekepolder hotel transsylvanie, nu rond halloween zeker leuk the good dinosaur (pixar) sammy's avonturen rio 1 en 2 (pixar) bee movie garfield Hier zijn de films ook vaak goed als ze van pixar zijn. Zodra ik iets opzet van disney begint hij al bij het eerste beeld te protesteren. Ik begrijp daar niks van haha
Hier een groot fan van Woezel&Pip en de Sloddervos. Peter Pan gaan we binnenkort kijken, maar dat zit wel goed met al dat vliegen en piraten. Verder nog Sneeuwwitje, Buurman&Buurman, Toy Story, Sprookjesboom komen steeds weer terug de laatste tijd.
Casper en Emma inderdaad, en Kikkerdril! En Y vond de films van Knoester die afgelopen herfstvakantie werden uitgezonden ook leuk, al begreep ze niet alles (dus keken we mee en legden we hier en daar iets uit..)
Trippel trappel suske en wiske brum kleine rode tractor Molletje shaun het schaap tom and jerry clifford bobo
Platvoet en z'n vriendjes Kung fu panda The lion king The good dinosaur Madagascar Ice age 101 dalmatiers (tekenfilm) Dinosaur Tarzan Jungle book
Wij hebben een 4jarige zoon en een 2.5 jarige zoon. Dit zijn hier de favorieten (naast wat je zelf genoemd hebt, cars, planes etc.): films: - bambi - dombo - leeuwenkoning - assepoester (ook al hebben we jongens, ze vinden m prachtig, vooral de muisjes) - up - tinkerbell het geheim van de vleugels series dvd: - buurman en buurman - kleine rode tractor - peppa big - umizoomi - zandkasteel - Pieter Konijn
Onze dochter kijkt graag naar; Frozen Rapunzel Finding nemo Baas in eigen bos Verder veel films via netflix waar ik zo de titel niet van weet.
Hier een drama met films; alleen winnie the poo is goed. Ice age; gillen van angst binnen 2 minuten Assepoester; eng Minions; te eng Binnenstebuiten; tranen met tuiten van verdriet en angst Dombo; te spannende muziek Woezel en pip, op zoek naar sloddervis; ging redelijk, maar regelmatig te spannend. En zo kan ik nog wel even doorgaan... Ze zijn 4, maar ze kunnen de spannende of te realistische stukjes van films niet verwerken. Ik heb films maar afgeschreven voorlopig... We houden het op de kortere tvseries
Haha ik moet hier toch een beetje om lachen. Ocharmkes toch. Ik kan je wel capser en emma aanraden. Ze hebben 'de film', Casper gaat voor het eerst naar school en leert Emma kennen. Het engste is dat Emma haar knuffel kwijtraakt maar dat komt helemaal goed. Casper en Emma op wintersport. Ze gaan dus samen met de opa op vakantie en gssn skiën. Het engste is het moment dat de wafels op zijn Casper en Emma vrolijk kerstfeest. Weet niet of de kerstman eng is? Casper en Emma op safari. Die zou ik als laatst bewaren, komt een welpje in voor en de mama leeuw . Nee echt als laatst bewaren, zoontje dacht dat er iets ging gebeuren toen het donker werd maar dat was niet haha En op netflix staan 10 afleveringen.
Ik lees ook met verbazing welke films jullie kleuters al bekijken hoor. Blijven ze dan echt zo lang voor tv zitten? Mijn dochter is het na een kwartier al beu. Ze snapt ook nog niks van die verhalen, dus ik vind het ook niet nodig om haar films te laten zien. Enkel Casper en Emma dus. Daar zit inderdaad niets engs in.
De serie vinden ze inderdaad wel ok, tot ze bij de aflevering van brand kwamen... Sindsdien heb ik 1 dochter van wie ik de keuken niet mag verlaten als ik kook; bij het vuur blijven mama want anders komt er brand Ik zal eens een film proberen binnenkort. Ze zijn een beetje apart soms, mijn kleine angsthazen. Ooit komt het goed... Hoewel ik misschien de juf op school had moeten waarschuwen; die schrok zich rot toen ze allebei een andere kant op sprinten toen ze voor het eerst een filmpje opzette hahaha
Mijn 3 jarige vindt de Minions en Ice Age erg leuk. Verder films van Thomas de Trein en korte filmpjes van Nickelodeon, vooral Paw Patrol en Dora vindt hij leuk. Hij heeft twee grotere broers en die kijken ook wel eens animatiefilms zoals Nemo, Zootopia, Madagascar, Toy Story etc. Die kijkt hij wel mee, maar snapt er nog lang niet alles van. Maar de plaatjes en domme acties van die figuurtjes vindt hij sowieso wel grappig om naar te kijken. Hij is eigenlijk nergens bang van, maar dat komt omdat hij ook vaak met zijn grote broers meekijkt en die zijn natuurlijk ook niet bang. En hij is het enige kind dat ik heb dat echt van tv-kijken houdt. Hij kan heerlijk een uur op de bank zitten, met een kussentje en echt kijken. Hij geeft ook altijd antwoord op de vragen van Dora enzo, heel grappig, dat deden die anderen nooit. Mijn andere kinderen waren idd ook na een kwartier wel klaar met tv op die leeftijd, maar hij niet.
Het is jammer dat heel veel Disney en Pixar films best eng zijn. Rio 1 en 2 en Assepoester vindt mijn dochter niet eng.