Ik heb me aangemeld voor zwangerschapsbegeleiding. Tis eigenlijk zwangerschapsgym maar met een ander woord. Bij mijn 1e zwangerschap heb ik dit niet gedaan. Ben eigenlijk heel benieuwd naar anderen die dit gedaan hebben. Vond je het leuk of juist niet? Is het echt actief sporten of gewoon rustig aan? Ben al niet zo'n sporter Het lijkt me op zich wel leuk en je leert natuurlijk ook andere zwangeren kennen. Ik begin waarschijnlijk als ik rond de 30 weken ben en dan zijn het 10 lessen voor de bevalling en 5 erna. Gr Otje
Ik heb geen idee maar ik weet wel dat ik me binnekort ga opgeven voor wangerschapsyoga...lijkt me heerlijk, hier ga je in ieder geval niet intensief sporten. Lijkt me sowieso dat je dat bij gym ook niet doet hoor. Yoga lijkt mij eerlijk gezegd ook leuker als de ouderwetse gym/hijg- pufles. Maar goed misshien heb ik daar wel een heel verkeerd beeld van hoor!
Ik heb zelf vanaf de 20e week zwangerschapsyoga gedaan en heb gisteren de laatste les gehad. Moet zeggen het was erg leerzaam en ook de rust die ik ervan kreeg heeft bij mij goed gewerkt
Gaat zoiets van jezelf uit? Ik bedoel tis mij ook aangeraden door de verloskundige, maar word zulke dingen ook vergoed of is dat voor je eigen rekening? ben daar wel nieuwsschierig naar
ehh bij mij vertelde de verloskundige over de mogelijkheid. Ik keek van de week op de site van de RIVAS die dat hier organiseert moet je je dus gewoon opgeven met 3 maanden. Ben nu al te laat... lekker wel dan. Ik baal echt.
PGirlie: Ik ben 23 weken zwanger en heb me ook pas net opgegeven via het Groene Kruis in mijn woonplaats. Ik zou gewoon even bellen als ik jou was naar het plaatselijke Groene Kruis. Wie weet lukt het nog? Gr Otje