angst en twijfel

Discussie in 'Miskraam' gestart door bloememeisje, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloememeisje

20 nov 2006
    43
    0
    0
    midden van het land
    ik ben na een miskraam in juli na een half jaar weer zwanger, en ik vind het zo moeilijk en eng!
    De twijfel en angst blijft, ondanks dat het nu zo anders voelt als de keer voor de miskraam. Ik heb nu meer last van misselijkheid, moeheid en pijnlijke borsten. Toch blijf ik op dit forum lezen, waarom weet ik niet en als ik dan de poitieve dingen lees denk ik zie je wel het kan ook goed gaan ! Maar als ik dan de verhalen lees van de meiden waar het weer mis is gegaan, wordt ik zo onzeker en denk ik lees dat dan ook niet, maar ik weet hoe het voelt, een miskraam en het is echt verschrikkelijk.
    Ik heb volgende week mijn eerste echo, vind het heel spannend om af te wachten.
    En ik weet dat ik positief moet denken , maar ja die twijfel.

liefs bloememeisje

2. leonie 1980

leonie 1980 Actief lid

7 jan 2007
    118
    0
    0
    standdaarbuiten
    Hoi Bloemenmeisje,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Probeer positief te blijven en van het goede uit te gaan,
    Makkelijk gezegt van me maar ik zal ook wel heel onzeker zijn zodra ik weer zw zou zijn, je wilt zo ontzettend graag een kindje.

succes en ik hoop voor je dat alles goed mag gaan.

Liefs leonie

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    gefeliciteerd met je zwangerschap.
    ik weet hoe je je voelt .
    vooral die eerste echo is zo spannend en eng.
    ik hoop dat alles goed blijft gaan en ga op je gevoel
    af.
    liefs chantal.

4. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Gefeliciteerd! Probeer er zoveel mogelijk van te genieten, hoe moeilijk het ook is om na een miskraam vertrouwen te hebben in een goede afloop. Bij verreweg de meesten blijft het bij één miskraam!

Succes alvast voor volgende week,

Neeke

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Joh dat had ik vorig jaar ook hoor.
    Ik heb in juli 2005 een miskraam gehad en keek in november 2005 naar (weer) een positieve test.
    Heb (totdat ik met 7 weken een inwendige echo kreeg) de spreekwoordelijke 7 kleuren ge-je-weet-welt.
    Elke dag (minimaal elk kwartier) heb ik tegen de beeb gezegd dat het moest blijven zitten wat er ook gebeurde.
    De kleine heeft dat heel goed in zijn oren geknupt want ik ben 3 weken overtijd gegaan. (uitgeteld op 31 juli en 20 augustus is Kylian geboren).

Groetjes Anita

6. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Bloememeisje,
    proficiat met je zwangerschap, ik hoop dat je deze keer wat meer geluk mag hebben, ik duim voor je!

succes!
    flyke

7. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi bloememeisje, allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik herken als geen ander de onzekerheid waar je doorheen gaat, want na 3 miskramen ben ik tijdens mijn huidige zwangerschap ook zo ontzettend onzeker geweest. Vooral de eerste 13 weken duurden voor ons gevoel eeuwen.
    Mocht je behoefte hebben aan verhalen van anderen, mijn verhaal kun je op http://pitjestraatman.web-log.nl lezen.

Ik ben er na een week of 15 gelukkig in geslaagd om de knop om te zetten en van mijn zwangerschap te gaan genieten, iets wat we de eerste weken absoluut niet durfden.

Veel sterkte en toch ook wel heel veel plezier! Hopelijk krijg je volgende week op de echo de bevestiging en geruststelling die je zo hard nodig hebt, en valt er alvast een klein beetje onzekerheid van je af!

Dikke knuf, Wendy

8. bloememeisje

20 nov 2006
    43
    0
    0
    midden van het land
    dank jullie voor al jullie lieve berichtjes en steun, doet me goed.

liefs bloememeisje

9. bloememeisje

20 nov 2006
    43
    0
    0
    midden van het land
    oke ik heb van de week een echo gehad en het hartje klopt! Ik ben zo blij, eindelijk positief nieuws. Mag over een paar weken nog een echo laten doen en als dan weer dat hartje zo mooi klopt mag de hele wereld het weten !
    Veel sterkte voor al die meiden die elke maand in spanning zitten, maar je ziet het het kan!
    Dus positief denken en ga ervoor !

liefs bloememeisje

10. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd meid!
    Ik ben zo blij voor jullie!

Groetjes, Wendy

11. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Gewelig! en nu gaan genieten hoor!

Groetjes Minka

Deel Deze Pagina