hoi! omdat mijn meisje veel last van krapjes heeft heb ik als advies gekrgen om cinababy te halen dat zijn druppels heeft iemand hier ervaring mee? en helpt het?
ja jayden had erg last van krampen toen hij net geboren was tot 2 maanden heb ik het gegeven. ik vond dat het goed hielp.ik gaf het 3 x per dag. nu heeft hij er helemaal geen last van.
ruim een week geleden dat ik dat die savonds krampjes had, nu geef ik ook een paar keer per dag druppeltjes. en hij heeft geen krampjes meer, wel is die savons vaak wat langer wakker, en moeite met in slaap komen. mischien had die een sprongetje toen, of hebben de druppeltjes geholpen? ik weet niet, blijf ze wel gebruiken in ieder geval
ik gebruik het ook regelmatig bij evy ! het gaat niet helemaal weg, maar volgens mij verminderd het wel
Bij mij hielp het helemaal niks. Ik heb Sab Simplex besteld, maar inmiddels heb ik gemerkt dat voeding aanmaken met Spa Blauw super werkt voor Mitchell.
Hier helpen de druppeltjes ook, ik maak tegenwoordig ook zn flesje aan met bar le duc en hij heeft nauwelijks nog last van krampjes. groetjes Setje
Ik geef het 3x per dag een half uurtje voor de voeding. 7.00 11.00 +druppeltjes 15.00 +druppeltjes 19.00 +druppeltjes 22.30 zo ziet mijn schema eruit. groetjes Setje