Hallo, Ik ben de voedingen van overdag aan het afbouwen die van drie uur eerst en dan die van elf uur, Mijn zoontje dronk eerder twintig minuten een en dan vaak nog vijf de ander, Nu zit er over te denken om tien de een tien de ander en dan. Kijken wat hij van de eerste nog wil. Is dit slim of loopt de productie zo helemaal terug? Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Zoat ik Savonds en sochtends wel kan blijven geven
Hoi, Het is een illusie om te denken dat je bij een baby van 2 maanden oud alleen een ochtend en een avond voeding kunt geven. Dit lukt de meeste moeders pas als de baby 8-9 maanden oud is. Je baby is nog volledig afhankelijk van moedermelk en je lichaam is afhankelijk van veelvuldige stimulatie. Bij slechts 2 x daags voeden is de kans groot dat je productie binnen een week helemaal gestopt is. Wil je borstvoeding blijven geven, dan zul je minimaal 4 voedingen aan de borst moeten blijven geven. De 1e borst zolang als de baby wil (voor de achtermelk) en de 2e borst als toetje. Niet op de klok kijken bij borstvoeding geven. Ik benieuwd wat je gaat besluiten.
Ik denk dat het niet kan, zeker niet met 2 voedingen. Maar de praktijk zal het al dan niet uitwijzen. Wil je me op de hoogte houden?
Doe ik! Maar zolang hij snachts ook nog komt krijgt hij vier bv p dag Maar dus gewoon zolang hij zelf wil de een en zodra hij los laat de ander?
sorry zie dat ik een voeding vergeten ben zijn schema zal er dan zo uit komen te zien 07:00 bv 11:00 fv 15:00 fv 19:00 bv 23:00 bv en nu komt hij snachts ook nog dus dan krijgt hij ook nog bv
Ik zou je laten weten hoe het gegaan is. Ingeef nu a.s. Dinsdag twee flesvoedingen overdag 07:00 bv 11:00 Fv 15:00 Fv 19:00 bv 23:00 bv Tot nu toe gaat het nog heel goed
Hallo teddy, Ik ben nu weer een paar weken verder en het gaat nog steeds goed, 07:00bv 11:00 fb 15:00 FNV 19:00bv 23:00 bv Hij is in ander halve maand van 6390 Gr. Naar 7325 Gr. Gegaan Alleen laatste dagen wil hij om 23:00 uur niet echt wakker worden en drinkt dan weinig