geen pijnlijke borsten?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Samiraatje84, Mar 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samiraatje84

Nov 9, 2006
    31
    0
    0
    Doktersassistente
    Rotterdam
    Hallo meiden,

Effe een vraagje.....

Normaal gesproken heb ik altijd een ruime week voordat ik ongie moet worden ontzettend pijnlijke tepels en nu dus helemaal NIET terwijl ik op dag 23 van me cyclus zit. me vorige cyclussen waren 26-30-23-? zit nu dus in ronde 4 nu is mijn vraag heeft iemand dit ook meegemaakt en bleek je achteraf zwanger? ik heb echt niet het idee dat ik ongie moet worden. Ben echt zo benieuwd en heb ook voor me gevoel grotere borsten hahah en er lopen blauwe aders die ik kan zien. maar voor de rest geen extra slijmverlies of andere verschijnselen!

Wie o Wie herkent dit?

Groetjes,

Samira

2. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    so jij bent veel overtijd zeg. sorry kan je niet helpen. maar nog stedes gene positieve testen

3. Samiraatje84

Nov 9, 2006
    31
    0
    0
    Doktersassistente
    Rotterdam
    hahah nee mn banner klopt niet ga het nu goed maken! aha

4. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    360 dagen overtijd nu klopt die zeker niet. verkeerde jaar dnek ik

5. Samiraatje84

Nov 9, 2006
    31
    0
    0
    Doktersassistente
    Rotterdam
    heheh heb hem nu goed! haha
    denk ik aangezien me cyclussen wisselen maar goed het is een indicatie!

6. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ik ken het bij wisselen ze ook heel erg

7. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    In het begin had ik ontzettend last van mijn eisprong....

toen een tijdje niets, en zo ineens uit het niets zo veel pijn aan mijn borsten vanaf de eisprong, tot mijn ongesteldheid, en nu de laatste 3 maanden eigenlijk nergens last meer van...

dus het kan altijd alle kanten op, het kan zo ineens weg zijn dat je nergens meer last van hebt...

succes

8. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

Aug 21, 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Ik had afgelopen maand ook opeens geen last van pijnlijke borsten, erwijl ik dit normaal wel altijd heb !
    maar ben na 14 dagen overtijd toch ongi geworden dus het hoeft niets te zeggen ;)

Succes en we duimen voor je :D

xx rissie

9. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Bij mij verschillen de ongesteldsheids signalen ook sterk. Nu ik een paar maanden niet meer aan de pil ben, heb ik ook telkens het gevoel dat ik nog geen ongetseldheidssignalen heb maar wordt ik wel telkens ongesteld. Kan idd van alles betekenen.
    Wat voor mij ook handig was om te weten is dat je pas signalen van zwangerschap kunt voelen na de innesteling (7-10 dagen na ovulatie)

10. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ook bij mij wisselen de verschijnselen zich sterk af. Ik heb in de eerste 4 maanden ook steeds gedacht dat ik zwanger was. Veel zwangerschapssymptomen en ongi-symptonen lijken op elkaar en dan is het dus ook nog eens zo dat de ongi-symps niet elke keer hetzelfde zijn.
    Leuk, he? Zo'n lichaam.....

Share This Page