even zeuren

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door chrissie2207, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrissie2207

chrissie2207 Actief lid

7 jan 2012
    100
    0
    16
    Hallo Dames

ik moet even m'n ei kwijt haha
    Ik ben badjuf en heb een week of 4 terug al aangegeven aan mijn baas dat ik de zwemlessen aan het diepe bad niet meer vol houd heb dan na en tijdens de lessen erg last van m'n buik en moet dan een hele avond bij komen van de harde buiken.. nu was hij heel begrip vol op dat moment.
    tot er vorige week een collega ziek was en de lessen niet anders opgevuld konden worden dus ik denk nou dan probeer ik het nog wel een keer en weer was het mis dus had afgesproken dat ik dit niet weer deed.
    Belt hij net op dat er weer iemand ziek is als ik dan toch niet kan komen dus ik heb geweigerd mijn baby is op dit moment belangrijker zit hij mij daar toch een schuld gevoel aan te praten !! net alsof ik het leuk vind om dat niet meer te kunnen dus baal als een stekker. maar heb besloten dat hij het maar lekker moet op lossen en ik dus echt NIET kom !!

Zo sorrie voor het lange verhaal maar moest het even kwijt

2. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Heel goed dat je geweigerd hebt hoor. Heel goed van je dat je duidelijk je grenzen aangeeft. Dat is ook heel belangrijk dat je dat doet anders lopen ze zo over je heen. Maar wel heel naar dat je baas je een schuld gevoel aan probeert te praten.

Deel Deze Pagina