Wat is wijsheid?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Lemper, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemper

Lemper Nieuw lid

8 jan 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Graag krijg ik advies over het volgende: Ik ben op dit moment 8 weken zwanger en ik moet nog t/m juni naar school (HBO) 2 dagen in de week en vanaf die periode ga ik beginnen met afstuderen (ik moet nog wel een opdrachtgever vinden waar ik een afstudeerscriptie voor mag schrijven). In september ben ik uitgerekend, dit zou eigenlijk net een beetje de periode moeten zijn dat ik ga afstuderen.

Mijn vriend heeft een vast contract, maar goed.. Ik wil natuurlijk straks ook mee kunnen bekostigen in het huis (Woon nu nog bij mijn ouders, ga in de zomer bij mijn vriend intrekken), vaste lasten en natuurlijk: de babyuitzet en dergelijke!! Nu heb ik wel een hele goede spaarrekening, maar ik wil daar natuurlijk niet alleen gaan teren de eerste maanden.

Maar wat is nu wijsheid? Nu gaan solliciteren voor na de bevalling, een parttime baan? Wachten tot na de bevalling met solliciteren? Ik vind het echt lastig om hierin een keuze te maken.

2. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou al beginnen solliciteren, je verliest er niets mee toch? Wel moet je eerst voor jezelf bepalen of je al dan niet parttime wil gaan werken en wanneer je wil beginnen. Dat zal je moeten communiceren naar toekomstige werkgevers want zij willen ook weten vanaf wanneer ze op je kunnen rekenen.

Deel Deze Pagina