Hallo allemaal Ik zit met een vraagje. Het zit zo, op 15 aug was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Maandag kreeg ik lichte steekjes langs beide kanten in mijn onderbuik (ong een uurtje geduurd). Toen ik ging plassen enkele uurtjes later zag ik dat ik veel roze afscheiding was verloren... Nu woensdag en donderdag verloor ik plots heeeeeel licht bruine afscheiding... In theorie moet ik morgen of zondag mijn NOD hebben. Ik denk dan dat dit een voorbode is van mijn menstruatie, maar wat wou dat roze verlies en die steekjes dan zeggen?? Iemand een idee of ervaring??
Hey, helaas deze ronde ook ervaring mee gehad, het kan meerdere dingen betekenen, een innesteling of toch een doorbrekende menstruatie. Bij mij was het helaas een doorbrekende menstruatie, maar hoop voor jou dat je wel zwanger bent!! Succes..
Dat roze verlies kan heel goed van je eisprong zijn! Bruinverlies is oud bloed dus dat is alweer over...kan van de innetseling zijn! Oeeehh spannend!!!
Inderdaad spannennd! Welke kant het ook uit gaat, er zal een op mijn gezicht verschijnen. Zwanger zou super zijn!! Maar indien niet, en mijn menstruatie breekt door, dan zou dat willen zeggen dat mijn cyclus er goed uit ziet! Ik ben superbenieuwd! Ik hoop dan ook dat mijn menstruatie er doorkomt of dat ik een positieve test in handen krijg, want anders wordt het helemaal verwarrend
ik had vanaf 5 dpo rozig/paarsig/bruinverlies, en dit hield aan tot 13 dpo op 11 dpo had ik mooie positieve testen (dat ze ook echt als positief gezien konden worden haha) maar t zou idd ook van een naderende ongi kunnen zijn... succes met afwachten en hoop op goed nieuws!