Wie kan mij helpen? Mijn dochter van 8 weken slaapt in de avond onder een laken met dekentje. Wij hebben enkel glas op de slaapkamers en nu heb ik het idee dat het toch wat koud is voor haar. Wanneer zijn jullie begonnen met het aangeven van een slaapzakje? Weet iemand ook of er slaapzakken zijn in maat 62?
Mijn zoontje kreeg een slaapzakje aan toen hij het laken van zich af begon te schoppen. Je hebt bij prenatal kleine slaapzakjes, maat 60, die zijn heel fijn.
Ik ben begonnen met de puckababy piep en met 12 weken een gewoon slaapzakje. Je kan gewoon een klein slaapzakje halen. Wel zorgen dat het hoofdsgat en armgaten goed aansluiten en ze zich er niet in kunnen wurmen.
Eerste nacht achter de rug met slaapzakje en ze sliep door!! Om 7 uur moesten we haar wakker maken. Ik ben blij! Nu hopen dat ze het vaker wil doen
Ik had de pacco inbakerdoeken tot 4 maanden ongeveer en daarna een gewone slaapzak. Hema gaat meestal met de kledingmaat mee bijv. 62/68, Prenatal, Babydump, etc hebben meestal een lengtemaat.
Bij hema heb je ook slaapzakjes maat 62/68 erg fijn vind ik zelf, altijd die gebruikt. Hier heb ik beide meiden ook vrij snel een slaapzakje aangedaan, die lagen gewoon helemaal bloot 's nachts omdat ze alle kanten van het bedje opgingen
Ik had altijd de lodger in het begin, die hebben vanaf de geboorde slaapzakjes en ze hebben een hele fijne pasvorm.