Tennis! En in mindere mate fitness. Daarnaast ben ik gek op reizen, dat zie ik ook wel als hobby. Ik lees veel reisverhalen en -gidsen, om me goed in ieder land te verdiepen waar ik kom. O en koken!
Ik ben toevallig vanmiddag begonnen met het project 'the Toy Society', zelf knuffeltjes maken en achterlaten voor mensen die ze toevallig tegenkomen. Ook Postcrossing vind ik leuk. Bakken, politiek.. binnenkort begin ik met buikdansen.
Tempus Fugit, wat gaaf, buikdansen, ik wil ook Zie hier leuke hobby's voorbij komen zeg, al dat geknutsel. Helaas is het niet echt aan mij besteed. Ik kan goed naaien, borduren etc, maar heb er niet meer echt geduld voor, zo stom. Koken en bakken vindt ik weer wel leuk, maar ik bak niet wekelijks koekjes of zo. Met feesten maak ik dan weer wel buffetten voor 60 man, dat is altijd leuk om te doen. Vroeger erg veel aan allerlei soorten dans gedaan, van klassiek ballet, tapdansen, jazzballet en heeel lang stijldansen, ook wedstrijden in gedaan.
het zetten van gelnagels, en het customizen van babykleding.. tshirts, romper, mutsjes.. tis een hobby die ik samen met mijn vriend doe en waar we ook nog wat kleins mee verdienen