Voor de kennel van de honden bijvoorbeeld? Ik probeer vanalles uit. Maar ik wil echt even goed schoon maken dus ook de bacteriën waarmee doe ik dat het beste?dettol kan geniet tegen
Schoonmaakazijn misschien? Ik gebruik het in ieder geval wel als de honden vlooien hebben, tegen azijn kunnen ze niet. Ik denk dat het dus aardig hebt om dierverblijven mee schoon te maken. Google zoekresultaten zijn het niet met elkaar eens wat bacteriedodend betreft
van het merk Ozon heb je Creoline Black Desinfectant....weet niet of het natuurlijk is maar dat is echt goed voor kennels ed
Op mijn stage ontsmetten we destojds met harmisol. Alleen niet natuurlijk volgens mij? Heb daar toen ook t terrarium mee schoongemaakt nadat mijn wateragaam dood is gegaan en ik een baardagaam kreeg.
Tea tree nooit onverdund gebruiken, kan ontzettend schadelijk zijn voor honden (en mensen). Weet niet of je ook katten hebt, maar daarvoor kan het verdund zelfs dodelijk zijn. Zou het risico niet nemen. Heb geen natuurlijke tips voor je....
Ik gebruik hier mijn stoomreiniger voor. Ideaal! En milieuvriendelijker kan niet (behalve voor bacterien dan)
alcohol 70% onverdund (is overigens een natuurlijke stof) chloor (werkt ook tegen schimmels) sterilon (is op basis van alcohol)
Ik zou ook zeggen stoomreiniger. Ik vind het een ideaal ding! Geen schoonmaakmiddel nodig en alles ruikt weer fris.
volgens mij houdt je altijd bacterien hoor... overal zitten bacterien, aan je handen, deurknoppen, geld enz... dus ik denk dat je dat maar uit je hoofd moet zetten