Wat je gewoon even kwijt wilt, maar geen topic voor kunt vinden of wilt maken.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lvp, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi:D

Een vraagje. Is het perse gebruikelijk dat er een innestelbloeding plaats vindt 4/5 dagen na je ei? De mijne moet dan 2/3 dagen terug hebben plaats gevonden, maar niks gezien en niks gevoeld.

Bah wordt hier zo onzeker van. Ik wil het zo graag en ik zou me zo ellendig voelen als ik op de datum ongesteld word wat is berekend. Dan weet je dat je goed heb geklust, maar je vraagt je af waarom het dan niet is gelukt:S

2. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Nee je hoeft niet perse een bloeding te hebben! De een heeft het wel en de ander niet..
    Ongesteld worden is ook een teleurstelling, maar ik ben vaak al blij dat die 2 weken dan zijn afgelopen! Die zijn het meest slopend vind ik...
    Succes en ik ga voor je duimen!

3. lautjep

lautjep Niet meer actief

die twee weken kunnen mij niet snel genoeg gaan. ik heb gister een test gedaan en die was negatief dus moet vandaag ongesteld gaan worden. ik blijf hoop houden. ik heb wel buikpijn maar de hoop blijft.
    waarom duurt het toch 2 weken en niet 2 dagen dan weet je waar je aan toe bent en lekker snel.

je hoeft geen innestelingsbloeding te hebben. ik heb 5 zwangere vriendinnnen en die hebben het allemaal niet gehad. ik ben heel blij voor ze alleen jammer dat ik als 1e gestopt ben met de pil.

4. superverrast

21 jan 2010
    13
    0
    0
    leerkracht
    NULL
    He...je kon testen Lautje? En?

Ik heb nog een vraag: hoe maak ik zo'n banner?

5. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb gister al een test gedaan en die was negatief dus vandaag maar gewoon wachten op mijn ongesteldheid ik heb al 3 dagen buikpijn alleen verder nog niets.
    ik heb wel last van mijn darmen. hopen dat het snel komt dan kan ik door of niet en dat ik dan toch zwanger ben.ik blijf gewoon hopen

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    @ Ketje dank je wel. Erg lief van je. En idd die 2 weken kruipen voorbij, maar als die dan voorbij is, ben je enigzins blij dat je weer een nieuwe kans hebt. Hoop voor je dat jij gauw geluk hebt:D

@ Lautje balen zeg dat je vriendinnen zwanger zijn en jij niet. Wel grappig dat jullie allen tegelijk willen. Hopen dat je periode of vandaag direct doorzet voor de nieuwe ronde en het liefst dat je test gewoon nog niet goed was!!!!

Oke er is dus nog hoop voor mijn zonder instelbloeding:D Maar goed voel geen andere gekke dingen, maar hoop het zo graag:)

7. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    @lautje zelfs nu ik een soort van ongesteld ben blijf ik hoop houden..dus ik ken het!!
    Ik wil nu weer een test doen maakt nie uit wat de uitslag is, dan weet ik het gewoon zeker, maar manlief verklaard me voor gek en wil er de deur nie voor uit :( terwijl het mij zoveel zou helpen maar goed

8. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    @superverrast je moet even in het forum kijken en dan bij de plek waar je vragen kan stellen over het forum daar staat vast wel iets!

9. lautjep

lautjep Niet meer actief

bij mij nog 0 aan bloed. toen ik om 11 uur mijn bed uit kwam zei ik ik test dinsdag pas als er nog niets is. nu denk ik al zal ik morgen nog een keertje testen als er niets is
    keltje als er bij mij 1 druppel komt dan ben ik al klaar en ga ik door naar de volgende ronde. omdat ik dan de hoop op gegeven heb.
    sterkte

10. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    van welke cyclus ben je uitgegaan?? Je zou idd morgen kunnen testen.. Je moet doen wat goed voelt voor jou

11. lautjep

lautjep Niet meer actief

van 26 dagen netzoals normaal. het zou nu wel weer langer kunnen zijn. ik hoop het niet maar het zou wel kunnen. ik weet nog niet wat ik morgen doe mogelijk dat het nog komt vandaag

12. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    KOM EVEN KLAGEN

ik had opeens na 20 dagen bloedverlies,, en dat bloedverlies was maar een veegje en nog een en nog een veegje en dat 8 dagen lang!!!! WAS IS DAT NOU WEER???????

geen menstruatie van 8 dagen toch

MIJN lichaam is helemaal gek geworden joh!!

gelukkig heb ik al 1 prachtdochter van 1 jaar

13. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Tweede poppie: Herkenbaar.... mijn lijf is net zo in de war, ik heb maar geteld maar het klopt allemaal voor geen meter. De huisarts vind het normaal, alles moet gewoon nog op zn plek komen na de spiraal verwijderen en daarvoor de prikpil, maar ik heb zoiets: ik word gek! Herken je gevoel dus wel.

14. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja zeker dt gevoel herken ik wwel pfffff

maar nu heb ik een zeurend gevoel in mijn onderbuik,,, toch mishien vor de zekerheid een testje wagen want z,on rare menstruatie heb ik nog nooit gehad 8 dagen????

word gek mijn lichaam kent mij maar ik mijn lichaam niet,,,

WOEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHH

zodat ben ik kwijt haha

liefs

15. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik zet het toch ook nog even hier neer.
    Net geklust met mijn man er was nog geen bloed te zien op de wc vond ik al iets aan bloed heel rood en zonder troep en het blijft nu komen.
    Op naar de volgende ronde helaas

16. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    :( Balen meid!

Duim en hoop dat je deze ronde zwanger worden mag!

Hier is het ook verder doorgebroken.... grrrr! 2 weken geleden ook al ongi geweest. Er klopt geen hout van mijn lijf

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik wordt net gebeld door 1 van mijn weekendkrachten... kan ik met je praten. ik heb eigenlijk een weekje vakantie maar het klonk dringend:

8 weken ongewenst zwanger!!!!! en ze weet niet wat ze moet doen. als goede lg heb ik naar haar geluisterd en advies gegeven wat haar mogelijkheden zijn en er op aangedrongen naar de huisarts te gaan en met haar moeder te gaan praten om tot een keuze te komen
    ze voelde zich gehoord en vertrouwd maar ooooooooooooh wat een confrontatie voor mezelf!

zo wrang.... als je zelf een grote wens hebt......

maar ben wel blij dat ik naar haar heb kunnen luisteren en voor haar de grootste spanning weg kon nemen want het is nogal een geheim om met je mee te sleuren als het niet zo gewenst is.....

18. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    @keltje1 Mijn vriendin dacht ook dat ze niet zwanger was, werd een soort van ongesteld, maar bleek na nog twee weken wachten waarin ze zich zwanger ging voelen ook zwanger te zijn. Wie weet heb je gewoon wat bloedverlies terwijl je wel zwanger bent!

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    hey snoetetoet

Dat is idd vervelend om aan te horen als je zelf een grote kinderwens hebt..!!

Maar wel erg knap van je dat je naar haar geluisterd hebt en haar verhaal aangehoord hebt en advies gegeven hebt..!!
    Hoop dat t voor jou ook snel raak mag zijn :D

20. MissT

MissT Niet meer actief

Hi meiden,

Morgen moet ik dus naar de HA. Erg zenuwachtig.. :(.. ben nu al bijna 2 mnd niet ongi geweest en maak me toch wel ongerust. Voel me opgeblazen en me er niet lekker bij. Hopelijk weet ik morgen meer, of wordt ik doorgestuurd. (duimen jullie)?

Deel Deze Pagina