Galstenen tijdens de zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vaasje, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Is iemand hier bekend mee?

    Ik heb echt een hevige aanval (weet zeker galstenen want heb het eerder gehad)

    Moet ik hier de gynaecoloog voor bellen (loop in het ziekenhuis) of niet?

    En wat gaan ze dan doen?
     
  2. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een kennis van mij heeft het ook galstenen gehad tijdens de zwangerschap. Ik zou zeker even je gynaecoloog bellen voor overleg en dan weten ze er in ieder geval van. Wellicht is er wat mogelijk met een dieet of medicatie die je kunt nemen tijdens een aanval.
     
  3. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    Iemand die meeschrijft in mijn groepje heeft er last van @Nancydierengek
     
    Nancydierengek en Vaasje vinden dit leuk.
  4. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Ik heb inmiddels contact gehad met de gynaecoloog. Moet tramadol slikken (ik mag geen nsaid pijn medicatie) en als het daar niet mee weg gaat weer terug bellen.
     
  5. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Ja! Bekend mee maar vroeger in de zwangerschap. Ik was toen 25 weken zwanger. Mocht dus wel nog ibuprofen slikken. Bij mij is het toen vanzelf verdwenen. Ik reageer vooral om je sterkte en beterschap te wensen, ik vond de pijn best heftig.
     
  6. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hoi klopt ik heb helaas galstenen zijn ze achter gekomen door een echo.
    Ik ga zo eten maar zal zo verder hier reageren.
     
    Vaasje vindt dit leuk.
  7. NonnieMa

    NonnieMa Actief lid

    23 jun 2015
    363
    296
    63